Gå til innhold

M3 e46 VT-2. Selges.


 Share

Anbefalte innlegg

Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og  kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen:

2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor

97.000km

Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre

csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++

mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++

Pole position bøttestoler

Einsemann catless rør og catback

 

Endret av bmwgreg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, bmwgreg90 skrev:

Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og  kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen:

2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor

97.000km

Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre

csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++

mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++

Pole position bøttestoler

Einsemann catless rør og catback

 

Hmmm bilder? Høres Litt ut som en av mine gamle kanskje... Skikkelige Carbon speil, dørhåndtak, interiørlister, alle motordekseler osv?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden det har vært aktivitet her. Skjedd lite. Vært mest langturer, men samtidig lite bruk pga ny reisejobb (kjørt 2500km siden eg kjøpte bilen). 

Ikke lenge til vinterlagring og da kommer det litt nytt: 3p felger som blir bestilt ila nov/dec i 19" 9.5j og 11j :D coilovers/luftunderstell (meget usikker enda) nye blinklys forran pga fukt (står mellom svarte igjen eller orange, tips?) Smoked baklykter og ny headunit.

Bilen blir også tatt 2-3 stegs om 2 uker ca, også har eg bestilt leather kit for å farge opp igjen front stolene. Har jo fått imola rød interiør for di som ikke har fått det med seg endå:p

Skal og bytte alle oljer (på kompressor og), samt ta en liten service og bytte litt slitedeler når bilen er på lagring såklart.

 

Legger ved litt div bilder.

IMG_20170924_133951_263.jpg

20170923_181016.jpg

20170910_091847-01.jpeg

IMG_20170827_004847_541.jpg

IMG_20170901_183818_863.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Lenge siden det har vært aktivitet her. Skjedd lite. Vært mest langturer, men samtidig lite bruk pga ny reisejobb (kjørt 2500km siden eg kjøpte bilen). 

Ikke lenge til vinterlagring og da kommer det litt nytt: 3p felger som blir bestilt ila nov/dec i 19" 9.5j og 11j :D coilovers/luftunderstell (meget usikker enda) nye blinklys forran pga fukt (står mellom svarte igjen eller orange, tips?) Smoked baklykter og ny headunit.

Bilen blir også tatt 2-3 stegs om 2 uker ca, også har eg bestilt leather kit for å farge opp igjen front stolene. Har jo fått imola rød interiør for di som ikke har fått det med seg endå:p

Skal og bytte alle oljer (på kompressor og), samt ta en liten service og bytte litt slitedeler når bilen er på lagring såklart.

 

Legger ved litt div bilder.

IMG_20170924_133951_263.jpg

20170923_181016.jpg

20170910_091847-01.jpeg

IMG_20170827_004847_541.jpg

IMG_20170901_183818_863.jpg

Jeg stemmer selvfølgelig for orange blink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...