Gå til innhold

E46 problemer med instrument


Bmw320d01
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg demonterte instrumente for å sette inn chrome ringer i instrumentet mittt. Men når jeg hadde montert alt å skulle prøve igjen så fungerte ikke noe? Lyset i instrumentet fungerer, håndbrekket fungerer, ABS lampa slår seg på og av med engang som vanlig og airbag lampa er på (det har den alltid vært). Alle nålene ligger på null og den lille skjermen med km.stand lyser ikke? Jeg lurer på om jeg har ødelagt noe? Eller at ledningene som går inn i instrumentet ikke sitter og at jeg må sjekke de først? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bmw320d01 skrev:

Jeg demonterte instrumente for å sette inn chrome ringer i instrumentet mittt. Men når jeg hadde montert alt å skulle prøve igjen så fungerte ikke noe? Lyset i instrumentet fungerer, håndbrekket fungerer, ABS lampa slår seg på og av med engang som vanlig og airbag lampa er på (det har den alltid vært). Alle nålene ligger på null og den lille skjermen med km.stand lyser ikke? Jeg lurer på om jeg har ødelagt noe? Eller at ledningene som går inn i instrumentet ikke sitter og at jeg må sjekke de først? Takk på forhånd!

Sjekk at kablene sitter ordentlig, jeg måtte remontere kablene mine, da jeg opplevde samme feil som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bmw320d01 skrev:

Kan du definere "remontere kablene"? Som i montere dem i pluggen på nytt eller bare dytte litt på dem?

Trodde kablene satt godt nok i, tok de ut og dyttet de skikkelig inn, er ikke verre enn å gå å prøve litt. Evt ta en diagnose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...