Gå til innhold

Erfaring med GS alternative deler.


Eivind320x
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, hsd skrev:

Har jobba i statoil som mekaniker, men fyller ikke statoilolje på private kjøretøy. Så kan du tolke det slik du vil :) 

ellers er olje diskutert opp og ned siden bimmers såg dagens lys. Fyll det du mener er rett for deg. 

 

Jeg bruker Biltema sin 5W-40 Olje på motoren og har vel brukt den de siste 3-4 årene, funker bra den, jeg skifter olje hver sommer og jeg kjører under 8000km i året så her er vedlikeholdet på topp. :) Jeg tror ikke Biltema sin olje er noe dårligere enn andre oljer, så lenge den oppfyller kravene så skal jo det være OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eivind320x skrev:

Autodeler.co.no skaffer Lemförder endel rimeligere enn GS :P 

Hvis de har på lager så. Ellers risikerer du at de sender et annet merke, uten å si fra til deg på forhånd for å høre om det er greit. Jeg bestilte Textar bremseskiver fra de en gang. Istedet for Textar mottok jeg bremseskiver av merke STARK (deres "in house" merke). Ikke greit.

Endret av Hollabaloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Evopower skrev:

Gs er nå hovedleverandør for Bavaria har jeg hørt. Bmw norge har ikke eget lager lenger. [...]

GS er ingen leverandør for Bavaria. Hver eneste forhandler bestiller direkte fra BMWs delelager i Malmø. Tidligere hentet GS alle deler fra BMW i "GS-traileren" et par ganger i måneden, men denne ordningen er det slutt på da dette klusset til systemene hos BMW. Nå bestiller GS på samme måte som hver enkelt BMW-forhandler gjør, og får kjøpt normale kvantum og ikke ekstreme kvantum slik de gjorde når de brukte "GS-traileren" (f.eks 3000 glødeplugger osv. - fabrikken ble regelrett tømt for enkelte deler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...