Gå til innhold

Blade´s E92 M3 Sparkling Graphite


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er de felgene jeg holder en finger på nå:

vossen-cv4-tab-03.jpg

Vossen CV4 i 20x9 og 20x10.5. De blir nok veldig voldsomme på denne bilen, men jeg tror det kan bli litt tøft også. Bittelitt usikker på fargen, men vurderer den i midten der. Om det ikke står til fargen på bilen så kan jeg eventuelt wrappe hele bilen i en eller annen farge

Her er en annen M3 med samme felgene:

bmw-m3-gets-awesome-wheel-swap-from-voss


Når det gjelder baklykter, så ser jeg at GS ikke har OEM på lager, men bare "alternativ vare":
https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e92n-coupe-m3/lykter-lykter-baklykter
Er dette tilsvarende OEM, eller er det bare noe billig-rakkel?
 

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lik bakluke på E92 3-serie og M3. :) Personlig syns jeg CSL-luken ser veldig ettermontert ut.

Fargen på felgen i midten har jeg troen på. Jeg ville ikke foilert bilen da, Sparkling Graphite er veldig fin. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, fxslin skrev:

Gratulerer med nydelig bil!

Synes du skal få emblemet igjen bak, det fortjener den:-)

Kan ikke hjelpe deg GS bildeler spørsmålet dessverre.

 

Takk for det. Emblemet er bestilt ;)

9 minutter siden, Frode D skrev:

Det er lik bakluke på E92 3-serie og M3. :) Personlig syns jeg CSL-luken ser veldig ettermontert ut.

Fargen på felgen i midten har jeg troen på. Jeg ville ikke foilert bilen da, Sparkling Graphite er veldig fin. :wub:

Ja, CSL-luka syns jeg egentlig CSL skal få beholde, den bilen fortjener å være spesiell på egenhånd. 
Det er felgen i midten jeg har hatt mest troen på også, bare lurer på hvordan dette blir med fargen på bilen, kan jo bli litt for grått kanskje. Sparkling graphite bil og matte graphite felger. Jeg trooor det kan bli fint, men er ikke 100% sikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Blade skrev:

Dette er de felgene jeg holder en finger på nå:

vossen-cv4-tab-03.jpg

Vossen CV4 i 20x9 og 20x10.5. De blir nok veldig voldsomme på denne bilen, men jeg tror det kan bli litt tøft også. Bittelitt usikker på fargen, men vurderer den i midten der. Om det ikke står til fargen på bilen så kan jeg eventuelt wrappe hele bilen i en eller annen farge

Her er en annen M3 med samme felgene:

bmw-m3-gets-awesome-wheel-swap-from-voss


Når det gjelder baklykter, så ser jeg at GS ikke har OEM på lager, men bare "alternativ vare":
https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e92n-coupe-m3/lykter-lykter-baklykter
Er dette tilsvarende OEM, eller er det bare noe billig-rakkel?
 

Har selv vært i kontakt med GS, og de sier uoriginal er uoriginalt... Har bestilt OEM fra GS. Ta kontakt med Alexander Løseth så ordner han nok en god pris til deg. :) Du trenger ikke FRM3 hvis du har FRM2. Det eneste du må gjøre er å kode vekk div. pæresjekk fra modulen. Googler du så finner du lenker til personer som har gjort dette tidligere. Utenom 4 lykter (inner og ytter venstre/høyre så trenger du overgang. Dette ordner de også).

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt tips, skal ta meg en tur på GS når jeg kommer hjem jeg, kanskje like greit. Takk skal du ha, jeg tenkte ikke på FRM2 vs 3 heller, ikke er jeg sikker på hva som er i bilen akkurat nå. Må finne ut av :)

Og da ser det ut som Vossen CV4 ikke er å få tak i på en stund, lageret i USA er visst helt tomt med unntak av den til venstre, men akkurat den er jeg mer usikker på skal jeg være ærlig. Så søker litt videre. 

Kanskje en av disse? :)


vfs4-graphite.png.e5f1319a61bf4d9caf6807c3e9962333.png

vfs4-silver.png.eab50f5e75ccef79495799bd5aeaff83.png

Tror disse kan bli litt fine også. Samme størrelse som CV4

Har også CV7 som jeg tror kan bli litt fint:

cv7-mgm.jpg.a8c7f803d11d2c1ff201ee064535f065.jpgcv7-silver.jpg.a77a5ab923e49eef9b740e5f71e90d0d.jpg

Eller VFS1. Disse er i tillegg "Hybrid Forged":

vfs1-mat-gaphite-machined.jpg.a0a15461e3b05886b97ee46816171b80.jpgvfs1-matte-graphite.jpg.57fce17d83707cb08856b3f522178b28.jpg

Endret av Blade
Legge til noen flere felger ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt gått for VFS1, eller eventuelt VFS2. Knalltøffe felger. Doble eiker kan fort bli litt 4x4-preg i forhold til enkle eier. Om du virkelig vil skille deg ut så har vel Rohana et sett med røde felger (RF1 candy red eller noe lignende) som vil passe bra til fargen. Søk det opp, ser ganske så stilig ut, men er ikke for alle. Vossen lakkerer vel også i custom farge, men da blir det med ett dyrere :) 

Jeg har hatt lykter fra Mars Performance, det ville jeg styrt unna :) Funker helt greit, men har ikke den kvaliteten og passformen som originale lykter har. Nå skal det sies at jeg kjøpte disse til en Landcruiser for 10 år siden, så kan være kvaliteten er blitt bedre nå, men ville ikke tatt sjansen på det når det er en M3 du har.

Veldig fin bil, så ut til å være bra holdt. Fronten hadde kanskje blitt enda tøffere med den nye typen M3-grill, altså den med doble riller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rohana RF1 var fine, og det hadde også andre felger som var interessante også, RC10 f.eks. Nei, nå ble det nesten enda vanskeligere nå :P
Jeg har sendt mail på de andre felgene også, så får se hva dekkhallen har å tilby. VFS1 tror jeg nesten hadde sett best ut i standard "Silver" på min bil :)

vfs1-mat-gaphite-machined.jpg.066eca2278079778fb767f2b121a0f69.jpg

Tenkt på slike nyrer, gjorde det samme på min F31, men bittelitt usikker på om det blir like fint på E92, de nyrene er så avrunda i forhold. Men har hatt det i bakhodet en stund 

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært usannsynlig at jeg gjør det, dere har overtalt meg, takker for hyggelige ord tiger:)

Liten oppdatering på hjula. Har da fått bekreftet lagerstatus og dekkhallen skal bestille inn:

vfs1-matte-graphite.jpg.513f5e03de1b491f0ca66323c77122bd.jpg

Jeg er kjempespent på hvordan det vil se ut med Matte Graphite på felgene og Sparkling Graphite på bilen. Kan hende det blir litt for mye av det gode, men jeg tror det kan bli ganske tøft egentlig. Dekkene blir de samme, 255/30-20 og 305/25-20 Michelin PSS. Så da er det bare å vente de drøye to ukene til jeg er hjemme igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant, det er absolutt en god mulighet :)

Det blir vel salg av OEM-hjula etterhvert også antar jeg, om ikke jeg beholder de selv. Litt knapt om plassen her, men vi får se. Om jeg får det rette tilbudet så lar jeg de gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...