Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at f. eks. i Tyskland så kaster man felgen når det er oppstått sprekker i den. Mine originale BMW-felger er dog både rettet og sveiset. De har heldigvis oppført seg pent i drøye 50 000 kilometer etter operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerene er litt strenge på slikt ja, sprekker og omborring til annet boltmønster liker de dårlig. Det blir derimot gjort i hopetall alikevell. Er ikke noe problem å sveise aluhjul av kvalitet, men merk hjulet og følg med på at det ikke kommer igjen ved hjulskift o.l.

Synest dette med sluttresultat er avhengig av pris på jobben. Østfold Felgteknikk opererer med priser som tilsier 100% strøkent ikkepåklagelig resultat. Klarer ikke dem det, så burde dem heller være så pass til butikk at dem tilbyr seg å gi rabatt før overlevering eller rette opp i jobben selv.

Lakk av 4 hjul ligger på 2000-2500 her i området, da går man ikke å griner om det er litt småtterier som ikke er 100%, for man får faktisk knapt kjøpt lakken for den prisen. men til 10k, jo da kan man kreve litt uansett alder.

Sendte inn en e36 m3 bakfelg til Østfold felgteknikk en gang for sveising av ei sprekk, da fant dem ei ekstra mindre sprekk som de faktisk ikke nevnte men bare sveiste uten ekstra påslag i prisen. Den har holdt, og ikke sprekt opp igjen. Fornøyd med de jeg. men det virker for min del som at de generelt sett leverer bra arbeid, men sliter veldig med stolthet og kundeservice når de en gang innimellom gjør feil.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
På 24.8.2017 den 0.26, AndersP skrev:

Hvorvidt det finnes flere som utfører slike jobber skal jeg ikke uttale meg om, men jeg leita litt før jeg sendte inn felgene, men fant ikke noen andre. 

Samme lurer jeg på.
Har kant kjørte originale 'M' felger, som jeg ønsker å reparere
 

IMG_0385.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Det finnes flere aktører for dette. Sjekk ut Oslo felgretting bl.a

Jeg hadde mine 359M inne på Oslo felgretting og er veldig godt fornøyd med både pris og jobben som ble gjort. Men om jeg skal gjøre samme jobben på ny kommer jeg til å se på andre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Olaandref skrev:

Jeg hadde mine 359M inne på Oslo felgretting og er veldig godt fornøyd med både pris og jobben som ble gjort. Men om jeg skal gjøre samme jobben på ny kommer jeg til å se på andre alternativ.

Jeg fikk lakkert sentrene på Schnitzer hjula hos dem. Er bare 10 min unna meg, så for meg er det en no brainer å bruke dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Jeg fikk lakkert sentrene på Schnitzer hjula hos dem. Er bare 10 min unna meg, så for meg er det en no brainer å bruke dem

Har også bare gode erfaringer med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...