Gå til innhold

Hva er rett pris for 2004mod 325i clubsport?


chrisen
 Share

Anbefalte innlegg

Min mening er at bilen fremstår som overpriset. Dette sett ut ifra hva du selv skriver iht. innbyttepris på din egen bil for 6 år siden (!) samt hvordan jeg selv ville vurdert bilen. Lav km-stand, men ut ifra bildene fremstår bilen som heller dårlig holdt samt nærmere kikk på km-stand ved PKK i sept. 2012 viser at bilen da var kjørt 48160 km og nå 5 år senere kun har rullet 12.000 km til... har bilen kun vært ute på helligdager og til og fra butikken? 200 tusen for en 13 år gammel bil fremstår for meg som en heller dårlig deal sett i sammenheng med hvilke andre BMW'er du kan skaffe deg. 

Har selvsagt forståelse for at denne gjerne er mer sjelden og vekker en annen følelse for kjøp hos deg enn gjerne andre modeller gjør. Her ville jeg presset prisen ytterligere ned. 

Endret av Knoett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enig der. 200k var det prisnivået disse lå på for 6år siden når jeg solgte min, og jeg endte opp med å levere den i innbytte da det ikke er mange i markedet for en slik. Men samtidig begynner de å bli sjeldne spes med så lav Km. Så er gjerne litt vanskelig å prisette. Enkelte E46 begynner liksom å bli en ung klassikker som de sier.

Men 200K er for meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en E46 330Ci/5 for 213K, våren 2013. Den hadde da lagt ute i kanskje en time. Brukte nesten 6mnd på å få tak i en, da alle de fine ble snappet opp foran trynet på meg, selv en som jeg hadde avtale med. 

Etter nesten 3 år i mitt eie, så lå den litt lenger. Et par uker kanskje. Kmstand var gått fra 150K til 177K. Første visning var det en ung gutt som ble forelsket og måtte ha den, men så satt damen foten ned. Andre visning var med en ufordragelig fyr som jeg sendte bort og så gikk den til den 3. interesserte, for rundt 189K. Jeg la den vel ut for 199K eller 194K. Husker ikke helt. 

Dette markedet går i rykk og napp. Enten er det tregt, eller brennhett. Én ting er sikkert og det er at coupé med stor sekser er overpriset, men folk betaler og du får mye igjen ved salg. Så hvis man er villig til å vente, så får man en god pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...