Gå til innhold

Bmw motorsport felger


BMW124
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

Vurderer sterk og lakkere orginale bmw motorsport felger hvite. Ønsker derfor litt innspill på hvilken hvitfarge som er penest på svart bil. 

(Felgen som vises på bilde under er fra Google, men samme type som skal på bilen)

Bør felgene sandblåses før pullverlakkering? 

fws_20111015223434_0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vet ikke hvilken bil du har, men ut ifra felgene går jeg ut ifra E90.

Er du sikker på at du vil ha hvite felger? Nå er det heldigvis mange eiker som kan fremme rallypreget positivt, lik de klassiske OZ. Likevel vet jeg ikke om jeg synes E90 kler hvite felger, har du vurdert andre farger som Ferric Grey? Ikke at min mening betyr noe(!!).

Ellers er RAL 9010 en grei hvitfarge, den er helt hvit. Jeg tror nesten de burde være det og uten metallic(men med glans). Med metallic, så er jo Alpinweiss fin, men tror ikke det er passende farge på hele felger(?). Det med at de burde være helt hvit tenker jeg er viktig for at felgene fort kan virke misfarget eller noe annet mindre pent når de er så lys og har en touch av en annen farge. Da burde du heller gå på nøytralskalaen, altså mot grå. Går du på grå kan metallic fort bli fint igjen. 

Nå ble dette litt synsing og subjektivt, men det får våge. Et alternativ er å prøve å plastidippe de helt hvit og prøve på bilen før en bestemmer seg. Det er jo bare å rive av. :)

Lakktekniske spørsmål med pulverlakk kan jeg ikke svare på.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...