Gå til innhold

Hjelp til oppsett av ny F31 - Pakker


Hosse
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for tips!
Funderer på å legge på HUD og adaptiv fartsholder.. må ta bort noe da. Navi proff og Apple CarPlay er jo ikke krise. 

På den stereon som følgee med, kan jeg streame musikk via bluetooth der? Handsfree er vel standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple Carplay er vel kanskje bare tull? Dessuten, noe av utstyret kan vel kodes inn i etterkant? Navi Pro ville jeg tatt uansett, HUD og adaptiv cruise, samt adaptive ledlykter. Og parkeringssensorer rundt baut, det får du vel med surround view, samt ryggekamera. Alcantara-setene er supre å sitte i, ville valgt de uten å nøle. Bedre komfort både vinter og sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hosse skrev:

Takk for tips!
Funderer på å legge på HUD og adaptiv fartsholder.. må ta bort noe da. Navi proff og Apple CarPlay er jo ikke krise. 

På den stereon som følgee med, kan jeg streame musikk via bluetooth der? Handsfree er vel standard?

Ikke ta bort navi pro - det gjør 80% av interiøret med den skjermen. For ikke å snakke om alt som kommer med det i form av muligheter. Vet ikke hvordan det er med streaming av musikk som standard - mulig det fortsatt er tilleggsvalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, papertiger skrev:

Ikke ta bort navi pro - det gjør 80% av interiøret med den skjermen. For ikke å snakke om alt som kommer med det i form av muligheter. Vet ikke hvordan det er med streaming av musikk som standard - mulig det fortsatt er tilleggsvalg?

Sendt in spec nå uten navi proff.. Måtte ta bort noe for å komme inn under grensen til bedriften. Sukk.. 

Jeg må finne ut av dette med handsfree og musikk streaming. Får prøve å ringe BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den i prislisten tror jeg:-)

6NH Bluetooth Business (ink USB, Bluetooth handsfree og Bluetooth audio streaming)

Den står som "S" på hele linjen, så da regner jeg med at det er standard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hosse skrev:

Sendt in spec nå uten navi proff.. Måtte ta bort noe for å komme inn under grensen til bedriften. Sukk.. 

Jeg må finne ut av dette med handsfree og musikk streaming. Får prøve å ringe BMW.

Jeg forstår at du har et pristak, men navigasjon professional er virkelig ikke noe du vil fjerne. Er veldig mye annet jeg hadde fjernet før det. Faktisk alt på listen din i første innlegg.

Hvordan ser resten ut nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er navi proff så mye mer annerledes da? Tatt bort carplay. Lagt på adaptiv fartsholder. Må ha 4x4. Må ha hengefeste.

Eneste store jeg kan ta bor, er Sport automat og kjøre vanlig automat. Det kunne byttes med en navi proff eventuelt... Samme prestanda med automat som sport automat. Men får ikke ratt gir.

Sånn ser listen ut nå:

100 years edition:

Navi business
DAB+
PDC bak

Ryggekamera
Cruisecontroll (ikke adaptive)
Lyspakke
Adaptive LED kjørelys
Oppvarmet ratt
Aut avbl speil
Regnsensor
LED tåkelys

 

Model M Sport:

Sportsseter
M-pakke utvendig
18 tommer hjul (vil bytte til de litt mørkere 0 kr)
Hexagon interiørlister
M-sportsratt
SPORT+ modus
Takrails i sort
PDC bak

Ekstra:

Safirsort metallic 0 kr
PDC foran 2.200 kr
Hengefeste 8.600 kr
Remote Services 900 kr
Variabel sportstyring 2.800 kr
Ekstra 12v uttak 250 kr
Setevarme bak 4.150 kr
HiFi høyttalerpakke 4.350 kr
High-gloss shadowline 2.800 kr

Skinn Dakota Black/contrast stitching Black/Blue 14.100 kr
Interiørlister aluminium hexagon – black high gloss

Bortfall modell emblem bak og sider 0 kr
Adaptiv fartsholder stop n go 12.200 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du virkelig setevarme bak? Denne hadde jeg strøket uten å nøle. Ellers hadde jeg nok også droppet sportsstyring og hifi-pakken til fordel for navi proff.

Rattgir er forøvrig noe som sjeldent blir brukt hos meg. Eneste er når jeg girer litt i nedoverbakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en 3-serie firmabil regner jeg med det er til å frakte i hovedsak deg og av og til noen andre, ikke som ene og alene bil for å kjøre kunder hit og dit. Da hadde vel 5-serie, X3/X5 vært mer aktuell. Så.. trenger du varme i bakseter? Trenger du rattgir? Begge dele er "kult", men sjeldent brukt, ihvertfall ikke essensielle ekstrautstyr. Her er nok, som alle sier,  NaviPro å foretrekke før det over. Sportsautomat kan du også ta bort på 320 diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fjernet skinn og baksetevarme, men sportsautomat vil du ha, bare for girkula. :wink: Variabel sportsstyring hadde jeg også fjernet. High gloss shadowline, da blir det vel få kontraster på en sort bil? Men Navi Pro er nok et must. Du kan eventuelt legge til connected drive services, den er ganske fin, om du liker litt ekstra info i navidisplayet. :) Koster litt mindre enn setevarme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å velge bort navigasjonssystem professional er et stort feiltrinn. Her ville jeg strøket både skinnseter (valgt alcantara istedet), remote service, høyglanspolert shadowline, sportsautomat med rattgiring, setevarme bak og adaptiv cruisecontrol lenge før dette. Personlig ville jeg nok strøket skinn uansett (forutsatt at man sparer 14.000kr) og investert de i navigasjonssystem professional og head-up display. Sistnevnte er et uvurderlig system som du vil sette umåtelig pris på ved mye kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...