Gå til innhold

Hjelp til oppsett av ny F31 - Pakker


Hosse
 Share

Anbefalte innlegg

@E.H.D

skjønner. Nei, i specen står det "Model M Sport - obligatorisk hos Autolease". Men nå ser jeg på prisen på den pakken hos Autolease koster en brøkdel av hva feks "Sport pakke" koster. Autolease tilbyr også "Advantage pakke", noe som egentlig ikke finnes. Dvs, deres bilbygger må være feil og utdatert. "Modul M Sport" hos de må være noe helt annet enn hva BMW definerer det som. Dette forklarer jo det aller meste av forvirring på min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig bilen ferdig specen. Etter en telefon til Autolease fikk vi rett ut feil i deres systemer og i BMWs kalkulator. Fikk ned veil pris nesten 30.000kr! Skatt spart der altså. 

Det som nå er endret er:

- Navi proff

- 17" pigghjul

- Apple carplay

- sorte vinduer bak

Har fått tips om å oppgradere fra utvidet instrumentpanel til multi instrument. Ser ut til å koste 2.700kr ekstra. Noen som har kjennskap til denne? Bestillingen har ikke gått til BMW ennå, så rekker å endre dette i morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hosse skrev:

Har fått tips om å oppgradere fra utvidet instrumentpanel til multi instrument. Ser ut til å koste 2.700kr ekstra. Noen som har kjennskap til denne? Bestillingen har ikke gått til BMW ennå, så rekker å endre dette i morgen tidlig. 

Ville absolutt oppgradert fra 6wa (utvidet) til 6wb (heldigital) instrumentpanel på en 3-serie, dette fordi selv med 6wa er panelet på 3.serien ganske så kjipt synes jeg.

Dette sammen med iDrive 6.0 med touch skjerm, er det som gjør en 2018 modell attraktiv.

Videoen sier 2017, men det må være en 2018 modell.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hosse skrev:

Nice!! Sjekker i morgen om det kun er snakk om 2.700. Jeg fant ikke valg om iDrive 6.0 eller touchscreen i BMW bufferen. Inngår det muligens i navi proff?

Ja, iDrive 6.0 er siste utgave av 609 navi proff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, awt skrev:

Jeg tror heller ikke det er touch. Mener det bare er samme brukergrensesnitt, og at kun G-modellene har touch, men skal ikke være så altfor påståelig.

Så du ikke videoen jeg postet?! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går bestillingen til BMW idag. Slengde på denne Multi panelen også. Blir flådd uansett, så da kan jeg like godt ta med den også:-)

Nån som vet ca leveringstid fra BMW for tiden? Noen sjanse å få ny bil i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hosse skrev:

Da går bestillingen til BMW idag. Slengde på denne Multi panelen også. Blir flådd uansett, så da kan jeg like godt ta med den også:-)

Nån som vet ca leveringstid fra BMW for tiden? Noen sjanse å få ny bil i år?

Da jeg bestilte i februar fikk jeg levering 20. april, så jeg tror det er mulig, fabrikken går på høygir. :) Men sikker på du vil ha pigghjul? Ikke at jeg skal legge meg opp i det, men det har jeg aldri hatt hverken med quattro på Audi eller xDrive på BMW, framkommeligheten har vært suveren uansett føre. :wink: 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hosse skrev:

@fupsaker Da er det bare å krysse fingrene da:-) Skal kjøre til en hytte 550 km unna over jul og da hadde en splitterny bil med 4x4 og piggdekk vært å foretrekke:-)

Hehe, ser den. Kjører ofte til Øyerfjellet i vintermånedene, der er det ikke nødvendig. :wink: Men skal ikke argumentere det bort for din del, det blir en gledens dag! Skulle ønske jeg ventet litt lengre på min og fikk 6WB, men jeg klarer meg fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.9.2017 at 17.57, E.H.D skrev:

Ville absolutt oppgradert fra 6wa (utvidet) til 6wb (heldigital) instrumentpanel på en 3-serie, dette fordi selv med 6wa er panelet på 3.serien ganske så kjipt synes jeg.

Dette sammen med iDrive 6.0 med touch skjerm, er det som gjør en 2018 modell attraktiv.

Videoen sier 2017, men det må være en 2018 modell.

 

Kommenterer denne igjen. Jeg ser her at han har touch/swipe mulighet på skjermen til navigasjonen. Er dette standard på Navi Proff, eller er dette enda et tilbehør som jeg har oversett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hosse skrev:

Kommenterer denne igjen. Jeg ser her at han har touch/swipe mulighet på skjermen til navigasjonen. Er dette standard på Navi Proff, eller er dette enda et tilbehør som jeg har oversett?

På M2-en jeg snart får er det ikke et ekstravalg, du får touch når du bestiller Navi Pro. Sikkert det samme på 3-serie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...