Gå til innhold

Hjelp til oppsett av ny F31 - Pakker


Hosse
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, OveN skrev:

Alle modeller med Navigation Professional har nå touchscreen, Idrive 6.0 ble sluppet i 2017 og har touchscreen.

Et unntak som jeg kommer på er M4 facelift som kom i mars i år mener jeg.

Den kom med iDrive 6.0, men uten touchskjerm. Men jeg antar den har fått den nå slik som de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.H.D skrev:

Et unntak som jeg kommer på er M4 facelift som kom i mars i år mener jeg.

Den kom med iDrive 6.0, men uten touchskjerm. Men jeg antar den har fått den nå slik som de andre. 

Kjørte en ny M4 her om dagen og den hadde touch ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, E.H.D said:

Et unntak som jeg kommer på er M4 facelift som kom i mars i år mener jeg.

Den kom med iDrive 6.0, men uten touchskjerm. Men jeg antar den har fått den nå slik som de andre. 

M4 produsert i mars '17 hadde nok 5.0 ja. iDrive 6.0 kom noe senere på året.

Endret av OveN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, fupsaker said:

Min F31 er produsert i april i år og har alle bokser krysset av. Den har ikke touch. Men det overlever jeg, antar det kom på F3x samtidig som heldigitalt instrumentpanel?

iDrive 6.0 og heldigitalt instrumentpanel kom antagelig på 2018 modellen. Neste årsmodell kommer typisk i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, arildopc said:

Touch screen hvordan blir det når skjermen er så langt unna. Ikke naturlig avstand til en touch skjerm. Men kult er det og på tide at BMW kommer.... etter😕

Man kan fortsatt styre alt på "gamlemåten" med iDrive kontroller'n. Touch er bare en add-on, heldigvis.
Litt kult er det vel, men noen nødvendighet? Ikke i mine øyne. Gjennstår å se hvor god denne touch-skjermen er. Har prøvd noen biler opp gjennom med ubrukelige touch-skjermer. Da blir det bare en teit gimmick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, E.H.D said:

Nei, den som jeg så på YouTube hadde iDrive 6.0 uten touch. 

Ja du har rett, iDrive 6.0 finnes i en "Lite" versjon som ikke har touch. Dette er vel egentlig iDrive 5.x med en software update ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er bestillingen endelig gått fra Autolease, til Bilia og idag til BMW. Puh. Tok sin tid!

Håper det fortsatt er innenfor å få den levert i år. Selgeren på Bilia mente det var mulig. Krysser fingrene. Skal ha bilen i 4 år, så vil gjerne ha redusert skatt på det 4e året. OG, så er det ikke minst en topp julegave:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...