Gå til innhold

Solgt


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke å blande meg inn i hva folk priser bilene sine til. Spesielt hvis de er i god stand.

Men med tanke på hvor mye rust som fins på denne, så tviler jeg veldig på at du får 40.000 kroner for bilen. Tviler egentlig på at du får 20.000 kr og, men det er hvertfall nærmere det verdien på den vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er all verden med rust på denne, men noe overflaterust vill det jo være. Tenkte det ville være grei pris for en e34 i veldig god teknisk stand der kanaler å jekkfester er solide. Men selvfølgelig vil vel den bakfangeren å bakluka trekke ned noe. Men den er jo nylig eu godkjent og er eu godkjent til 31.08.2019, menmen. Er greit med andres synspunkter :) er åpen for bud:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Nyheim. Denne har alt for mye rust til å være verdt noe over 15k spør du meg.

Samtlige dører, framskjermer bakskjermer og bakluke har rust og vil mest sannsynlig kreve nye deler/nytt stål. Bakfanger må byttes. Og det er en 520i Automat.

Jeg fikk ikke 20k for en 520i med mye utstyr engang, den hadde lite rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

25.000 er nok et bedre utgangspunkt når du skal selge ja :) Så får heller en evt. kjøper snakke med deg om pris. I min mening hvis noen er villig å gi deg 25k for bilen, så er den verdt 25k også. Men jeg kunne ikke gitt så mye.

Uansett, lykke til med salg ;) 

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...