Gå til innhold

Noen som lodder instrumentpanel? Evnt Kjenner noen? HASTER!!!


Enes Yakici
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Som tittelen beskriver trenger jeg å få loddet et instrumentpanel til min mors bil.

Problemet er at alle nålene faller ned til 0 å alle varsel lysene kommer på..

Har undersøkt litt på Youtube å har funnet flere videoer som har samme problemet som på min bil. Dette er et ganske vanlig feil på eldre Forder.

Bilen det er snakk om er en Ford Focus 2005 Mod.

Jeg trenger å få sjekket instrumentpanelet å få det loddet om det er noe slitne/knekte lodder.

Så spørsmålet er: Er det noen som kjenner eller kan få dette gjort for meg? Betaler selvfølgelig, Jeg bor i Drammen men kan kjøre et stykke for å få dette gjort.

Takk for svar på forhånd. 

 

Legger ved en link til hva det er snakk om. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Eselfjes skrev:

Jeg fikset instrumentpanelet på e28en selv. Jeg brukte først et multimeter og fant kretsen som var brutt, og deretter loddet jeg på en ledning istedenfor kretsen på kretskortet :)

Jeg er litt usikker på hvor mange kretser det er brudd på det er snakk om. I tillegg er det så mange kretser der at jeg egentlig ikke tørr å røre de for å være ærlig da instrumentpanelet koster ca 11.000,- ny.

Tenkte jeg kunne kjøpt en brukt fra et huggeri eller noe men bilen jeg har er automat med stor kjørecomputer som er ganske sjeldent på disse focusene :D haha... 

De fleste har manuell med liten computer så den er ikke noe lett å få tak i.. Har lenge vært på utkikk..

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...