Gå til innhold

Har alle bmw f30/31 elektronisk servicehefte i idrive?


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja jeg gikk for en f30 idag. Det er en sen 2012 men er en 2013 moddel i følge selger. Han sa til meg at det ikke fantes servicehefte til disse bilene siden alt ble lageret på nøkkel? Men han hadde kvitteringer på hva som var gjort tidligere. Men ligger det inne i drive på denne også tru? 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde skillet kom, som nevnt ovenfor her, med NBT. NBT ble innført fra 2013 på 3-serie- mener jeg å huske.

Uansett kun BMW forhandlere som ser ut til å kunne få servicen inn i dette systemet. Har selv forhørt meg med flere verksted som bekrefter dette. Andre frie verksted ser ut til å kun ha tilgang til det elektroniske serviceprogrammet til BMW som er å finne på nett og som også ligger på nøkkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knoett skrev:

Trodde skillet kom, som nevnt ovenfor her, med NBT. NBT ble innført fra 2013 på 3-serie- mener jeg å huske.

Uansett kun BMW forhandlere som ser ut til å kunne få servicen inn i dette systemet. Har selv forhørt meg med flere verksted som bekrefter dette. Andre frie verksted ser ut til å kun ha tilgang til det elektroniske serviceprogrammet til BMW som er å finne på nett og som også ligger på nøkkelen. 

Ja dette sku jeg til og høre med dere om på forumet her. Så det vil si at ingen lokale verksteder for lagt inn servicen i idrive systemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...