Gå til innhold

Laste ned diagnoseprogram


 Share

Anbefalte innlegg

Nå skjønte jeg hva som var feil!

Du har ikke kabel rett installert, innstillingsfeil på driver til kabel i enhetsbehandling eller ikke EDIABAS oppe å går.

Har du en E nede i systray, når du starter INPA?

Har du valgt 1msec i latency på kabel og sikker på at du har valgt COM1 eller ihvertfall rett COM port ifht hva du har satt ved installasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg er på hytta og alle andre sover, så jeg kan se på teamviewer, men ikke snakke nå.

Du kan sende meg PM med teamviewer og passord om du vil, så kan jeg se litt.

Husk å sette i kabel om du kan, og gjerne i bilen også for å verifisere alt. Men det kan sikkert vøre litt vanskelig mht hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for at jeg låner tråden, Men jeg lastet ned ista-D(Ista+) som ligger i signaturen din @Otis Jeg har hatt en av de utalige versjonene som har vært. Denne fikk jeg ferdig mekket på hardisk, nå har imidlertidig hardisken bestem seg for og kræsje, og får ikke tilgang til den. Får den ikke opp på noen som helst måte, prøvd og kjøre den som usb, slave og reparere boot seksjon fra windows. uten hell. Så da må jeg bite i det sure eple. 

Jeg har installert ista-d + p+ inpa + ncs , dette funker samt at jeg har endret ediabas til til icom og bruker itoolradar(inpa), så denne også er operativ. 

Det jeg sliter med er at den varsler om at spenning er for høy ved motoren i gang, så jeg får ikke lest ut live data, og den blir for lav når bare tenningen er på. Noe som i å forseg ikke er så dumt at den varsler om, men den henter ikke ut feilkoder(som tidligere var der) samt jeg kommer ikke inn på diagnostic scan via call up ecu function. Noen idè hvor det har gått galt? 

EDIT: Ser ut som jeg har glemt og pakke ut PSdZ filen. prøver dette da jeg føler at de mangler noe av strukturen i Ista programmet. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...