Gå til innhold

Får ikke åpnet bakluke utvendig - Bmw f30


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke F3X heller, men E9X har i hvertfall en dørlåsmeny i computeren sin, der man kan gjøre en 3-4 valg. En av disse er visstnok det som heter "valet mode". Da er det kun førerdøren som kan åpnes. Jeg fiklet med dette for en tid tilbake (uten at jeg visste helt hva innstillingene gjorde), og da jeg skulle inn i bagasjerommet noen dager senere, trodde jeg først at låsen var defekt. Kom på heldigvis på hva jeg hadde gjort, og endret tilbake slik at alt var ok igjen. Verdt å undersøke ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, danskiii skrev:
42 minutter siden, *MrB* skrev:

Jeg kjenner ikke F3X heller, men E9X har i hvertfall en dørlåsmeny i computeren sin, der man kan gjøre en 3-4 valg. En av disse er visstnok det som heter "valet mode". Da er det kun førerdøren som kan åpnes. Jeg fiklet med dette for en tid tilbake (uten at jeg visste helt hva innstillingene gjorde), og da jeg skulle inn i bagasjerommet noen dager senere, trodde jeg først at låsen var defekt. Kom på heldigvis på hva jeg hadde gjort, og endret tilbake slik at alt var ok igjen. 

43 minutter siden, *MrB* skrev:

Jeg kjenner ikke F3X heller, men E9X har i hvertfall en dørlåsmeny i computeren sin, der man kan gjøre en 3-4 valg. En av disse er visstnok det som heter "valet mode". Da er det kun førerdøren som kan åpnes. Jeg fiklet med dette for en tid tilbake (uten at jeg visste helt hva innstillingene gjorde), og da jeg skulle inn i bagasjerommet noen dager senere, trodde jeg først at låsen var defekt. Kom på heldigvis på hva jeg hadde gjort, og endret tilbake slik at alt var ok igjen. Verdt å undersøke ihvertfall.

Ja jeg kan legge ved et bilde her. Som sagt så kan jeg ikke så mye om dette her hehe.

 

 

20170919_121940.jpg

20170919_122327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...