Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frode D skrev:

Felgene ble veldig bra, og det ser ut som at det blir veldig bra fitment. 8)

Men det gjør litt vondt i OCD'en at RH-logoene er skeive og ventilene ikke er på en eike eller midt mellom.. :P 

Bare klaska de på for synsskyld. Det er akkurat klaring til at logene kan roteres. Det er fortsatt lenge til våren så jeg skal nok får de sentrert innen den tid. med ventilen har jeg ikke tenkt på, nå er de skrudd sammen så sånn får det nesten bli.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
13 minutter siden, Gabz skrev:

Uheldig møte med en brøytekant? 

nei, satt helt i koma og skulle kjøre rundt en trafikkøy og plutselig kom rompa og dette blei resultatet, felgen fikk seg en vinge og men den kan jeg hvertfall fikse selv med litt DIY arbeid. Heldigvis er forstillinga i orden. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, sveigis skrev:

Ahh,kjedelig :(.

Godt det ikke er mer som gikk ,selv om det er nok det som ble ødelagt.

Sort e39 m5 er pinadø pent :)

Nja, vet nå ikke helt jeg Jan. Har nok bøyd enten caster eller bærearm og det trengs muligens retting av dempertårn ved grundigere sjekk, så det kan fort være litt værre enn det ser ut.

Men skal inn til Bilia og @lagunilla på mandag og gå over forstillinga og se hva som må byttes. Absolutt ikke den utgiften jeg trengte nå, men nå var det min egentlig feil i ett litt sløvt øyeblikk så den smellen får jeg ta. Nå har jeg hvertfall blitt enig meg lakkverkstedet som lakkerte høyre siden om å gjøre det på nytt så fangeren går med i dragsuget der, så lakkeringa skal nok ikke koste meg så mye. Det som svir litt er fangeren som original. En ny sånn er jo ikke akkurat billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.2.2018 at 10.26, sveigis skrev:

Huff ja ,du får min fulle støtte her.

Har vært i lignende situasjon selv.

Angående støtfanger ,så tenker jeg den koster flesk.

Du monterer vel ikke Replicafanger fra Troll tuning på denne :).

Fangeren var ikke billig nei, fikk ordnet 27% rabatt på ny originalfanger samt nye sorte Powerflex foringer til stabstaget foran da de er ganske modne for utskifting. 
Lommeboka sier at replica er best men hodet og hjerte sier at original er best, så nå vant hjerte. Blir vann og brød fremover, men jeg skal ikke klage, finnes langt flere som har det verre enn meg

Kopifanger går ikke når alt annet er originalt bortsett fra diffusoren. 
@lagunilla og jeg så over forstillinga nå i stad og casterstaget må byttes. Alt annet så greit ut. Så han bestiller opp nytt Lemførder stag til en hyggelig pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Minimale skader, men han tror ikke det skal ha så mye si. Vi bytter staget først og ser hvordan bilen blir å kjøre etter det. 

Åja. Får krysse fingre for at det ikke er noe alvorlig. Kjipt hvis et slikt lite uhell skal gjøre såpass stor skade :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.1.2018 at 18.01, Frode D skrev:

Felgene ble veldig bra, og det ser ut som at det blir veldig bra fitment. 8)

Men det gjør litt vondt i OCD'en at RH-logoene er skeive og ventilene ikke er på en eike eller midt mellom.. :P 

Faen det med ventiler har jeg aldri tenkt på før du sa det nå.. Så takk for den :P 

Ellers blir det bra og se hjulene med dekk på :) Ville vertfall hatt brede nok dekk til at man slipper og se rett på felgkanten når man ser fra siden eller over, m5 kler litt brede dekk

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle komme med en liten update hva gjelder oljeforbruket på motoren. Byttet jo før jul både veivhusfiltere og toppdekselpakninger da oljeforbruket var helt hinsides der jeg kunne fylle på 1 liter på 500 km.

Har nå kjørt litt over 2000 km siden oljeskift og bytte av nevnte ting og kan melde at jeg ikke har fylt på en eneste dråpe med olje. Nå er den "frisk" igjen om man kan si det slik mtp hvor mye olje S62 motorene kan bruke.

Og ang det lille uhellet jeg hadde forrige helg, så ligger ny original fanger og Power Flex Black foringer klar for henting hos GS. Og Lagunilla har henta casterstaget mitt og blir montert fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...