Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ekstremt morsomt å se opprydningen av uoriginalt utstyr som er montert. Å få fjernet carbon-folien var rett og slett befriende å se. :)

hehe, ja. Kan ikke skjønne hvordan noen kan gå på GS å kjøpe nye lykter til over 3500 kr, istedenfor å tråle finn og facebook for brukte faceliftlykter som kun trenger litt polering. Ingenting slår orginalt mener nå jeg. Hvertfall ikke når det kommer til lykter. 

Er det noe jeg hater, så er det carbonfolie. Det er fy, fy i mine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og æsj.:(

Det der er alltid like kjedelig .

Men godt forsikring står bak deg og hjelper til.

Ikke minst at motparten legger seg flat.

Er innom tråden din men har ikke kommentert for mye,men gjør det nå jeg.

En nydelig bil du har og gjør riktige mods her .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Gabz skrev:

Ouch. Men 30-40k for det der? :P Da hadde jeg tatt pengene cash og fikset det for en brøkdel av prisen. Men kan jo være at det er verre enn det ser ut på bildene, da. 

Tror det estimatet er ganske riktig. Får mindre penger om jeg velger å ta kontantoppgjør så gidder ikke det. Men jeg skal få lakkert mest mulig av bilen, så forsikringsselskapet slipper ikke billig unna, typ under dører, hjulbuer m.m, hehe

29 minutter siden, fxslin skrev:

Er utrolig kjedelig det der. Ser ut som 30-40k jobb ja. Da jeg antar at de vil lakke hele paneler? For å få det pent. 

Ellers så synes jeg du gjør mye riktig med denne bilen! Blir så bra denna!!

Snakk om lakkering av alt under vinduer fra bakfanger tin frontfanger.

Takk for det!

23 minutter siden, Gorg skrev:

Oufffhhh

Bra ingen ble skadd og det ikke ble verre skader på bilen 👍🏻

Heldigvis ingen skader og deling av skyld gikk pent for seg. Vi var enige om hvem som hadde skyld ganske fort.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen levert til lakkering, forhåpentligvis klar til fredag.
Den orginale diffusoren jeg skulle kjøpe forrige uke ble det ikke noe av, nå har jeg venta på det surrehuet av en selger i tre uker, så i forrige uke bestilte jeg en i carbon på ebay, da gadd jeg ikke å vente lenger, får ikke gjort eksosen ferdig heller uten den, liker jeg den ikke folierer jeg den heller blank sort. 

Led Angel eyes pærer kommer forhåpentligvis ila uka også. Samt nye 6000k xenonpærer ble levert idag. 

Selger av bilen har sendt nylakkert orginal baklukeflipp nedover i Posten, venter kun på 3M teip så kan den monteres å krysses av to-do lista.

Kommer med biler av nylakkert bil så fort den er i hus igjen. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var bilen endelig ferdig hos lakkerer'n. Bra resultat som vanlig, eneste som irriterte meg var at han vaska bilen etter den var ferdig, så nå er det masse vaskeriper på hele bilen som ikke var der før jeg kræsja. Men vaskeriper går bort ved en kjapp polering, men fortsatt irriterende da vasking av mine biler er forbehold kun meg pågrunn av nettopp frykten for masse småriper. 

Igår brukte jeg hele kvelden på å polere frontlyktene en gang til, men denne gangen med drill og litt bedre tid. Ble ett mye bedre resultat enn forrige gang. Fikk da montert nye xenonpærer og nye LED AE pærer. Flyttet også over ballastene fra Depo lyktene, da jeg vet disse funker, tilstanden på de jeg fikk med av @RemyNG var ukjent. Monterte lyktene idag, men lyset ble ikke veldig mye bedre. Riktig nok er ikke lyktene justert, men når halogenlyktene til mange andre biler lyser bedre er det noe gærent. Noen med tips?

Lyset på AE ble bra, har ingen før biler, da AE ikke funket, da pærene var defekte. Men nå er hvertfall det ordnet, Blir vel byttet ut med M-tech V3 pærer på sikt.IMAG0941_redgiert.thumb.jpg.042bcc5bc2ba3612855518fa6f9a6aee.jpg

Fikk også montert den nye diffusoren etter litt masering og justering, skrudde den fast med fire bolter og muttere, så nå flyr den hvertfall ikke av. 

Før:IMAG0937_redigert.thumb.jpg.48031d726d379562ac60cf1660831091.jpg

Etter:IMAG0939_redigert.thumb.jpg.6d42f47a2d6674751604a431dacd6110.jpg

Da kan også eksosen ordnes ila neste uke.

Lovet også biler av nylakkert bilIMAG0936.thumb.jpg.cfaf7886dc2c744664778e2e5e96777b.jpgIMAG0935.thumb.jpg.0feef126b55e56b14177bca781e0ed3f.jpgIMAG0933.thumb.jpg.a18fa4cadec353f6bc95f3cf15872ae2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...