Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sveigis skrev:

Dæven du ,dette blir bra med fargebytte på interiøret :).

Det skal bli gøy å se ferdig ,forresten,hvor endte du opp i å kjøpe farge ?

Ja, blir godt å bli kvitt det sorte, hvertfall mye av det.

Kjøpte fra Furniture Clinic i England. 

Ferdig med å legge farge på sittepute og nakkestøtter bak.IMG_20180311_155723.thumb.jpg.039d3088ff9d261a4f8ce6747b724258.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ChrisP skrev:

Blir lekkert det interiøret! Hvor kjøpte du locariskjermer? Klarer ikke å finne noen plass:?

Sendt deg pm

7 minutter siden, Thundercoil skrev:

Blir bra dette :)

Var inne på tanken selv. Skulle bestille i høst, men nettbutikken nektet å sende det største kitet til Norge og de svarte ikke på bestilling via e-post, så fikk avsmak på hele greien. :P

De sender ikke kittet til land utenfor EU. Kan få det sendt til Strømstad og hente det der, men gadd ikke å gjøre det heller. Kjøpte meg en liten kompressor og airbrush på Jula. Som jeg legger farge og finish med. Så bruker jeg sterk såpe typ Nerta eller Vorr B til å fjerne org finish, bruker dette med en sånn scuff pad og det funker helt greit. Prickbort til avfetting og acetone før pålegging av farge. Eneste jeg er litt bekymra for er hvor mye finish jeg skal legge på setene. Kommer til å legge mange lag på forsetene og dørtrekk samt en runde til på baksetet. Det siste jeg vil er at alt flasser av en dag. Plutselig sitter jeg der da og ser ut som en dalmantiner med masse brune flekker på ei hvit t-skjorte. haha, ikkje braaaaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, absolutt ikke. Pottene har jeg ikke lenger, men ble anbefalt å smelle på noen Biltemapotter så det blir tett, hvordan det ser ut er ikke så farlig. Fikk hvertfall målt desibel på bilen. Ble målt til 102, får ikke lov å kjøre på Rudskogen engang med sånn eksos. Må fikse felgen og, den er trykket inn i dekket ett sted så det er fare for pungtering ved ett hull f.eks. Pusser det ned, bygger det opp med kjemisk metall og lakker over. Tar meg ett par timer.

Lyktene skrev de opp for å unngå ettersyn fra SVV. De fikser lysa på etterkontroll så den er check allerede. Koster meg ikke noe og greit at de skriver det opp for dems egen del også.

Men usikker på om det er snakk om casterstag eller bærearm, noen som vet?

Vil tippe casterstag da det klunker litt ved hull og sprekker i veien.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, scoot skrev:

Det står jo "høyre nedre fremme", dette er nedre bærearm ( altså ikke caster ) i mitt hode i allefall :)

Nedre bærearm kan også forårsake klunkelyder hvis kula/foringen er skutt. 

Har sett at stagene er motsatt på v8'ere og R6'ere. Men har kommet frem til at det er bærearm som må byttes. Den blir bestilt ila uka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, scoot skrev:

Ja, caster sitter annerledes, men fortsatt å regne som "øvre" sånn jeg ser det ut i fra ETK. 

Uansett, overlevbar mangellapp det der! 

Skal ikke klage på den lappen nei. Glad jeg ikke fikk feil på bremserør eller sveising av rudt f.eks. Ikke at det er noe gærent med bilen men, sveise rust er min største skrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...