Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Da var endelig baksetet ferdig. Mangler kun å få farget midtarmlenet da det er litt kronglete å komme til i alle kriker og kroker. Her er hvertfall ett før og etter bilde.

Før:IMG_20180309_144651.thumb.jpg.681b642acf2406d4e3ead93ac30f536c.jpg

Etter:IMG_20180324_170843.thumb.jpg.de457b5e5344ab2431c8a1f949b5657b.jpg

Har fått demontert armlener på dørtrekkene foran og fått maskert opp. Håper å ha begge trekk ferdig innen mandag. Har planer om å prøve meg på forsetet i påsken da det er noen fridager jeg ikke er avhengig av bil. Noen som forresten sitter på en diy på hvordan man skrur stolene foran fra hverandre, altså skille sete fra rygg?

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fxslin skrev:

Utrolig hva det har å si freshe  opp BMW'ene våre litt her og der!! Dette ser helt fantatisk ut!

Interiøret er noe av det viktigste på bilene våre. Er tross alt der mesteparten av tiden tilbringes. Viktig å ha skikkelig ''kontor''

46 minutter siden, Freakshow skrev:

virkelig griselekkert!

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.3.2018 at 17.42, Slavearbeider'n skrev:

Da var endelig baksetet ferdig. Mangler kun å få farget midtarmlenet da det er litt kronglete å komme til i alle kriker og kroker. Her er hvertfall ett før og etter bilde.

Før:IMG_20180309_144651.thumb.jpg.681b642acf2406d4e3ead93ac30f536c.jpg

Etter:IMG_20180324_170843.thumb.jpg.de457b5e5344ab2431c8a1f949b5657b.jpg

Har fått demontert armlener på dørtrekkene foran og fått maskert opp. Håper å ha begge trekk ferdig innen mandag. Har planer om å prøve meg på forsetet i påsken da det er noen fridager jeg ikke er avhengig av bil. Noen som forresten sitter på en diy på hvordan man skrur stolene foran fra hverandre, altså skille sete fra rygg?

Satan, det ble Nice!!🤓✌️👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.3.2018 at 17.42, Slavearbeider'n skrev:

Da var endelig baksetet ferdig. Mangler kun å få farget midtarmlenet da det er litt kronglete å komme til i alle kriker og kroker. Her er hvertfall ett før og etter bilde.

Før:IMG_20180309_144651.thumb.jpg.681b642acf2406d4e3ead93ac30f536c.jpg

Etter:IMG_20180324_170843.thumb.jpg.de457b5e5344ab2431c8a1f949b5657b.jpg

Har fått demontert armlener på dørtrekkene foran og fått maskert opp. Håper å ha begge trekk ferdig innen mandag. Har planer om å prøve meg på forsetet i påsken da det er noen fridager jeg ikke er avhengig av bil. Noen som forresten sitter på en diy på hvordan man skrur stolene foran fra hverandre, altså skille sete fra rygg?

Lekkert stykke arbeid du gjør! Blir virkelig bra😃 Mange timer har du lagt ned i farging av setene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Satan, det ble Nice!!🤓✌️👌

Ja, greit fornøyd med fargevalget. Fargen er litt mørkere IRL. 

16 minutter siden, michaelskare skrev:

Lekkert stykke arbeid du gjør! Blir virkelig bra😃 Mange timer har du lagt ned i farging av setene? 

Takk for fine ord. På sitteputa og ryggen har jeg vel brukt tilsammen nesten 4 dager. Dørtrekk foran en dag, dørtrekk bak en dag og nakkestøtter to dager.
Satser på å starte med førersetet på onsdag kveld. Det Må nesten ta lang tid. Kan ikke ta noen snarveier med førersetet. Skal hvertfall legge noen lag for mange med finish. Helleor mange lag enn for få lag med finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ja, greit fornøyd med fargevalget. Fargen er litt mørkere IRL. 

Takk for fine ord. På sitteputa og ryggen har jeg vel brukt tilsammen nesten 4 dager. Dørtrekk foran en dag, dørtrekk bak en dag og nakkestøtter to dager.
Satser på å starte med førersetet på onsdag kveld. Det Må nesten ta lang tid. Kan ikke ta noen snarveier med førersetet. Skal hvertfall legge noen lag for mange med finish. Helleor mange lag enn for få lag med finish

Høres fornuftig ut det, ingen vits å gjøre ting halvveis på en slik bil! Egentlig uansett bil😃  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerdekk ble bestilt nå. Ente opp med Falken FK510. Helt nye dekk for 2018 sesongen med lavt støynivå og veldig godt grep på vått, som er det viktigste for meg. Stod mellom Toyo og Hankook og. Toyo har jeg prøvd før og kunne gått for det denne gangen også. Men Falken hadde fått bra score i tester tiltross for at de kanskje ikke har hatt de beste dekka de siste sesongene så jeg ga disse en sjanse. Blir nok spist opp av camber'n og uansett:stupid: Ble 225/40-18 og 255/35-18, tror det blir pent strekk på 9.5'' og 11''. Satser på sommerhjul på bilen ila slutten av neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...