Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, BjornarHS skrev:

Pen bil, med pene planer! 8)

Om jeg skal komme med noen innspill, må det være:

-Isteden for å fjerne M5 merket helt, heller få på et vanlig, orginalt M5-merke.

-Gått for mørkt tre, isteden for helt sort glans. Slik som dette:

9.JPG.66c133d2d38c29ab4ff93f79f6a8ccd0.JPG

Som sagt bare innspill, og en smaksak :)

Det var fine lister, vet du hva de heter?

Gode innspill dette Bjørnar, men M5 merket ryker. Må jo ha en sleeper blant alle 520'ene med M5 eksos, som går rundt i Oslo. Skal være litt mystikk rundt bilen. 

"Er det en 520, eller er det en M5"

Bare morro det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Gratulerer med fin M bil! Ikke lenge før du handler presse til den og :P blir aldri nok til slutt, hehehe

Takk, haha. Nå skal jeg prøve å bruke huet. Mange måter å definere det på da. Men 400 hk skal holde en stund, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk for denne ja :) 

Hadde aldri kjøpt en M5 som ikke er

facelift selv men denne hørtes jo iallefall bra ut. 

Skal snart legge ut min også :) Tror som nevnt her at disse er på vei opp i pris nå ja! Di billigste er solgt nå også så bra tid å legge den ut på 👍 Uansett snart parkering for vinteren også så da har jeg lyst til å finne noe nytt 😂

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Du gikk for denne ja :) 

Hadde aldri kjøpt en M5 som ikke er

facelift selv men denne hørtes jo iallefall bra ut. 

Skal snart legge ut min også :) Tror som nevnt her at disse er på vei opp i pris nå ja! Di billigste er solgt nå også så bra tid å legge den ut på 👍 Uansett snart parkering for vinteren også så da har jeg lyst til å finne noe nytt 😂

Ville jo selvfølgelig ha en facelift bil, men med tanke på alt som er gjort med denne mekanisk, tror jeg det skal bli ett forholdsvis bekyringsfritt bilhold. Det mekaniske veide tyngst når jeg skulle velge bil. Hadde aldri kjøpt en facelift bil som kun er kjørt, og ikke hadde noe nevneverdig utbedringer av vanos eller råder. 

15 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Vinterhjul.. Huff da😂

Ja, huff. Har bedre fremkomlighet enn mange andre da med diffbrems. Får trøste meg med det. Selvom den helt klart skulle fått stå i ro i vinter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Det var fine lister, vet du hva de heter?

Gode innspill dette Bjørnar, men M5 merket ryker. Må jo ha en sleeper blant alle 520'ene med M5 eksos, som går rundt i Oslo. Skal være litt mystikk rundt bilen. 

"Er det en 520, eller er det en M5"

Bare morro det 

Hehe, sant nok! 

"Graphite" heter de etter det jeg kan se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hente tralla. Hvorfor har jeg ikke eid en sånn før?????

Aldri kost meg så mye på langtur. En tur på 50 mil har aldri gått så smertefritt eller fort.

Bilen står deffinetivt til forventningene og er som beskrevet i annonsen. 

Kan fortelle om en hendelse på flyplassen da jeg så bilen første gangen. Det første som møtte meg var ett ganske forvirra kvinnfolk i en bil som for henne virket alt for stor, og som aldri skulle hatt førerkort. Hun var millimeter fra å ripe opp hele siden av bilen da hun skulle rygge inn på plassen bak. Og når selger skrek at hun måtte rygge, jo hva gjorde kvinnfolket?

Det mest naturlige selvfølgelig, kjørte enda nærmere M5'en.:stupid:

Selger satt og hyla og skreik fra førersetet. Heldigvis tok kjerringa til fornuft og la inn reversen. Skade avverget. Phuuu

Da jeg satt meg inn i bilen la jeg med en gang merke til at taktrekket var i alcantara. Spurte om det var trukket om i etterkant, men det var det ikke. Sånn kom donor M5'en orginalt. Og det var også skinn på dørhandtakene. Så og finne ut at du har kjøpt en ''individual'' M5 er morro. Gjør bilen litt mer spesiell.

Så over til planer som kan legges til i den opprinnelige planen jeg hadde fra før. 

Bagsjerommet var i overkant møkkete, mer enn hva jeg liker. Så blir nok å kjøpe noe sort tekstilspray og farge bagasjen sort. 

Frontlyktene kaster jeg til skogs så fort jeg har fått tak i orginale lykter. Makan til mikk makk. Samma med baklyktene og.

Førerdøra må justeres litt, da denne henger noen mm for lavt. 

Interiørlistene var mindre pene, men under folien er listene i treværk. Så jeg skal se hvordan interiøret blir med litt treverk før jeg evt. folierer eller kjøper nye lister.
Selger skulle også ettersende en flunka ny flipp til bakluka. Da kan jeg krysse av det fra lista mi.

 

Alt i alt må jeg si jeg er veldig fornøyd med kjøpet, og når skjønner jeg hvorfor dere er så glade i E39'ene deres. Makan til kvalitet og kjørekomfort skal man lete lenge etter i en 15-20 år gammal bil. 

Nå har jeg en uke ferie så nå har jeg litt tid til å pusle med bilen i fred og ro. 

 

-Slaven-

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fxslin skrev:

Gratulerer så mye! Digg få en skikkelig kjøretur på første dag med ny bil! 

Nå er det bare å pøse på med bilder!

Fikk en fin og lang tur til å bli kjent med den 

Kommer bilder så fort regnet gir seg. Og video av eksosen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...