Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, fxslin skrev:

Rett og slett "BØS" :-)

Hm, mulig dette er noe for Z3'en også...

Ja, jeg angrer ikke på muffler delete. Masse lyd og morro for veldig lite penger. Kostet ikke mer en litt over 2500,-
Hadde enderør, bolter og muttere til eksosopphenget selv og jeg hadde demontert eksosen påforhånd. Sparte sikkert en tusenlapp på det. 

Jeg sier go for it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Heftig lyd!! 😃 

Samme motor som denne, med litt eksosmod så låt den helt himmelsk!

BMW M3 - gorg_f34 - rolling 02 after

(Si ifra om jeg skal fjerne bildet)

Han skulle kjøre forbi oss, og det var så mye snerr at jeg skvatt til i passasjersetet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorg skrev:

Wow! Heftig lyd!! 😃 

Samme motor som denne, med litt eksosmod så låt den helt himmelsk!

BMW M3 - gorg_f34 - rolling 02 after

(Si ifra om jeg skal fjerne bildet)

Han skulle kjøre forbi oss, og det var så mye snerr at jeg skvatt til i passasjersetet! 

Ganske heftig lyd ja, å trå pedalen helt i bunn i tunneler er helt himmelsk.Bilde kan få stå det. En "Hartge H50" er så spesielt at det kan få stå i tråden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått starta med monteringa av baklyktene. Iom at det er så forbanna kaldt er det begrenset hvor mye man orker å gjøre i en uisolert garasje men en lykt er nå hvertfall på plass. Bi-xenon prosjektorene har også kommer så nå er snart alt av lys på stell.

Er usikker på jeg skal kjøre helrøde baklys eller hvite blink, har nå hvertfall brukt rød lyktespray, om jeg liker helrøde lykter blir det bytta til folie på sikt. Ellers så vasker jeg det bort å kjører hvite isteden.

Kommer flere bilder forhåpentligvis i morgen hvis det ikke blir for kaldt. Men her er nå hvertfall ett.IMAG0984.thumb.jpg.094085187184279c34875ec0fb5e72b6.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...