Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, R4F431 skrev:

Huffa meg, så kjedelig. Kjenner til den. Måtte lage nybruker for å spre min medfølelse 😎 

 

Men dette er vell ingen problem for selveste Slavearbeideren Christian.

Det løser seg alltid. Må bare krangle litt med ulike forsikringsselskaper så blir det bra detta. Må krangle meg til litt bedre bonus enn først tilbudt. Får hvertfall to nye, helt rustfrie dører. Opprettern jeg bruker er først åpent 31.07. Hadde tenkt meg en tur på e30meet, men det er bare å legge på is. Flaut å kjøre rundt i bulka bil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.7.2018 at 22.15, Slavearbeider'n skrev:

Ombygd, da må jeg lete etter litt papirer. Men kan nevne skinntrukket dash og midtkonsoll, utvidet skinnpakke i dører, alcantara taktrekk, alcantara hattehylle som er utover standard. Ingen tlf, pdc, stor stereo, dekktrykk, gardin i bakvindu ei heller doble glass. 

Ok. Ser den mangler ting som for meg er vesentlig. Flott bil uansett. Håper den blir like fin igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har ingen meldt seg og tatt ansvar for skaden, kjipt men sånn er det. Har hvertfall karret til meg langt bedre bonus en jeg først ble tilbudt, men hos ett annet selskap. Ungikk 30% bonustap og fikk heller 10% bonustap, så fornøyd med det. 

Var hos Arne Gulbrandsen istad og så over skaden med takstmann, vi ble hvertfall enig om at bakdøra må byttes, den SKAL jeg ha helt ny, brukt dør er totalt uaktuelt. Det var både talstmann og jeg enig om. Forsikringa kan da ikke mene at en M5 med betydelig verdi skal fikses med en brukt dør!? 

Ny fordør hadde heller ikke gjort noe, mulig jeg må gi den ett par rapp med slegga så den ikke kan rettes heller😜😂

Avtalte også å fikse rust ved tanklokket og rust i en hjulbue. Spent på om de klarer å matche fargen med resten av bilen, både innvendig og utvendig ble ikke 100% fornøyd med fargen utvendig forrige gang. 

Bilen leveres på mandag. 

Skal be de sende meg bildene de tar av prosessen, kjekt å ha til ny eier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ,så uheldig igjen da :(.

Men bra den blir fikset skikkelig igjen selvfølgelig ,og ny dør er et must på en M5 :).

Følger deg jo her og du har gjort en god del på den som virkelig har løftet denne masse .

Og interiørbiten = Smashing smask osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg har gjort for fortjene dette. Aldri fått så lite som ripe eller skramme på de andre bilene jeg har hatt. Max uflaks å bli påkjørt to ganger på ti måneder. Ikke hvert min feil heller i begge tilfeller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fxslin skrev:

Ojoj parts for pussywagon ;-)

stor pakke, dører?

Nei, oppretter får tak i de. Bestilte ny original bakfanger, lei dårlig passform og var ett par skavanker på den også. Fikk en god pris som vanlig på GS så da måtte jeg nesten slå til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Hybrid og, hybrid hadde vært akseptabelt om det hadde vært en bmw. Skulle nå ønske jeg fikk manuell kasse da. Nei, her blir det autolat en uke eller to. 

Uff lenge å vente midt i primetime for bil bruk! Håper det blir skikkelig bra!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hehe, minner meg om den gangen jeg fikk denne uproporsjonale bilen som leiebil mens bilen var på lakkering. Kjønnløs og triste saker..

5466.jpg

Triste saker ja. Synes nå heller man burde få tilsvarende bil når man først må ha leiebil. Er jo en grunn til at man har den bilen man har. Så egentlig burde jeg fått nye F90 M5. 

6 timer siden, MGunders skrev:

Føler med deg. Å gå fra M5 til det der er jo å regne som straff. (hvertfall nesten) 😂

Går fra Ferrari til Lada.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...