Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, sluquet skrev:

Da jeg klagde var saksgangen slik at jeg fikk avslag, påklaget avslaget direkte til selskapet, nytt avslag og så videresendte jeg til FKN. Hvordan det blir om du eventuelt skulle få en avgjørelse om svik mot deg er jeg usikker på. 

Jeg hadde i hvert fall ikke mistet et sekund nattesøvn over dette om saken er som du beskriver. 

De har svært lite å stille opp med om det går så langt som finansklagenembda. Har mer papirer på bilen enn de har. Og alle papirer jeg har styrker helt klart min posisjon. Om ikke forsikringa tar det til etterrettning har de røyka sokka sine. Dokumentasjonen er det ikke noe å si på. Jo fler av dere som gir deres mening, det sto mer får jeg trua på dette. Var helsvart rett etter at møtet var ferdig. Men nå har jeg bestemt meg. Jeg gir meg pokkern ikke. Jeg skal bevise at jeg har rett. Dette er ikke noe som skal henge over meg i forsikrings sammenheng. Svindel wtf liksom!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

De har svært lite å stille opp med om det går så langt som finansklagenembda. Har mer papirer på bilen enn de har. Og alle papirer jeg har styrker helt klart min posisjon. Om ikke forsikringa tar det til etterrettning har de røyka sokka sine. Dokumentasjonen er det ikke noe å si på. Jo fler av dere som gir deres mening, det sto mer får jeg trua på dette. Var helsvart rett etter at møtet var ferdig. Men nå har jeg bestemt meg. Jeg gir meg pokkern ikke. Jeg skal bevise at jeg har rett. Dette er ikke noe som skal henge over meg i forsikrings sammenheng. Svindel wtf liksom!  

Lykke til med saken, dette løser seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting er kjipt, og det beviser bare at man ikke kan stole en meter på sånne telefon selgere.

Har en lignende erfaring med IF, ikke bil men en ivrig selger som lovte litt mye. Fikk heldigvis dette bekreftet på e-post før jeg takket ja. Når dette jeg forsikret gikk i stykker noen år senere var det mye om og men og dersom atte.. nei dette kunne dem ikke mene de skulle dekke..

Sendte over kopi av mail tilbud, gikk 2 dager så betalte de ut ny pris av boblebadet og ville aldri se det badet forsikret hos dem igjen. 😬.

Lykke til, stå på, ikke gi deg selv om dem prøver seg på sånt tull. Det må jo være hva autosys sier som avgjør forsikringen på bilen etter hva jeg tror. Har jo kun oppgitt regnr når jeg har snakket med forsikringsselskaper før. Da får dem jo opp all info..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skjønner greia her men du har bytta forsikring iallefall? Men ikke etter skaden regner jeg med? For isåfall er jo dette normalt... men om problemet bare er at forsikringa ikke trodde bilen var en M5? Da har di jo ikke gjort jobben sin godt nok! Sålenge bilen er godkjent hos vegvesenet å oppgitt der med merknader og hk antall endret i vognkortet så er ikke det ditt problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.8.2018 at 20.29, Slavearbeider'n skrev:

Jepp. Har det på pc'en. Men jeg har nå sett at IF har klart å forsikre den som en M5 med 340 hk, hvilket betyr at de har trodd at jeg har en E34 M5. Så det blir faktisk feil det og. IF kan tydeligvis ikke bil heller. 

Det jobber klovner overalt!! Er faen ikke en dritt i det landet her lenger som er normalt, uansett hva man skal nå tildags bør man trippelsjekke altmulig!! 

Men samme faen hva IF har forsikret den som, sålenge du har oppgitt skiltnummer og skiltnummeret hos vegvesen/autosys er oppgitt med 400hk osv så er resten forsikringa sitt problem. Problemet nå tildags er at folk som jobber rundtomkring er så inni helvete slappe å gjør en forbanna dårlig jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Vet ikke helt om jeg skjønner greia her men du har bytta forsikring iallefall? Men ikke etter skaden regner jeg med? For isåfall er jo dette normalt... men om problemet bare er at forsikringa ikke trodde bilen var en M5? Da har di jo ikke gjort jobben sin godt nok! Sålenge bilen er godkjent hos vegvesenet å oppgitt der med merknader og hk antall endret i vognkortet så er ikke det ditt problem. 

Jeg bytta forsikring to tre dager etter jeg meldt skaden. Kan godt hende de etterforsker litt pga det. Men det som også er litt merkelig er at taksten ble godkjent før jeg fikk vite at de etterforsket. Taksten burde vel heller ikke vært godkjent hvis de etterforsket?

Å bytte forsikring etter en skade der man ikke er fornøyd med utfallet er ikke uvanlig og heller ikke noen regel om at det ikke er lov, så ser ikke hvorfor de skal henge seg opp i det når det bare tullinger som jobber der. 

1 time siden, Ivrig86 skrev:

Det jobber klovner overalt!! Er faen ikke en dritt i det landet her lenger som er normalt, uansett hva man skal nå tildags bør man trippelsjekke altmulig!! 

Men samme faen hva IF har forsikret den som, sålenge du har oppgitt skiltnummer og skiltnummeret hos vegvesen/autosys er oppgitt med 400hk osv så er resten forsikringa sitt problem. Problemet nå tildags er at folk som jobber rundtomkring er så inni helvete slappe å gjør en forbanna dårlig jobb

Jeg oppgå kun reg nr som jeg fikk beskjed om, så ift var jeg rent mel k posen som tidligere beskrevet 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, for et rot det har blitt for deg. Håper virkelig at alt ordner seg for deg. Veldig merkelig dette med modell betegnelsen, kan ikke skjønne at alt er i orden sett fra din side og at det er de som roter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fxslin skrev:

Jøss, for et rot det har blitt for deg. Håper virkelig at alt ordner seg for deg. Veldig merkelig dette med modell betegnelsen, kan ikke skjønne at alt er i orden sett fra din side og at det er de som roter.

Det skal løse seg greit det her. Bare merkelig at Frende ikke kan svelgen den kamelen og innse at de har gått på en smell, isteden for å beskylde meg for å holde tilbake info når jeg hele tiden har spilt med åpne kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok siden du bytta forsikring etter at bilen var skada ja, helt normalt. I utgangspunktet skal man jo ikke bytte forsikringsselskap/justere forsikringa mens bilen har en skade. Sier seg jo selv... er vel Uttallige tullinger oppgjennom åra som har kjørt med delkasko, krasjer, justerer til full kasko, venter litt å melder skaden... Pga sånne tullinger blir du etterforsket. Skjønner veldig godt at du blir etterforsket litt når saken er sånn. Men så lenge du hadde meldt inn skaden FØR du bytta, å at det nye forsikringsselskapet var klar over at det var en stor skade på bilen ved bytte av forsikring så skal det jo ikke være noe problem. Men jeg personlig ville fått alt skriftlig før jeg hadde vurdert å bytte forsikring midt under en skadesaker. Nettopp Pga sånt som dette dritet her. Vi er på leit etter hus om dagen å da har jeg vært i kontakt med flere banker og meglere osv. Å syns det er helt forjævlig å mange sleipe søpplefolk som jobber rundtomkring. Kyniske jævler som gjør alt i sin makt for å prøve å få dratt ut mest mulig provinsjon på alt mulig. Dnb feks har blitt totalt ubrukelig!!! Prøvde forresten kontakte di anngående en skade på dama sin bil forrige uke å di er helt umulig å få taki!!! Så sendte di nå jævla kvass Mail å skrev akkurat hva jeg mente. Så fort vi finner riktig hus skal ALT flyttes til Nordea. Det er di eneste jeg har prata med som har oppført seg profesjonelt

Legger med bilde av mailen jeg sendte dnb 😅👌

 

 

F9BE9211-CCE5-427E-8299-8DCCFC693246.jpeg

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

21 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Dette er nok siden du bytta forsikring etter at bilen var skada ja, helt normalt. I utgangspunktet skal man jo ikke bytte forsikringsselskap/justere forsikringa mens bilen har en skade. Sier seg jo selv... er vel Uttallige tullinger oppgjennom åra som har kjørt med delkasko, krasjer, justerer til full kasko, venter litt å melder skaden... Pga sånne tullinger blir du etterforsket. Skjønner veldig godt at du blir etterforsket litt når saken er sånn. Men så lenge du hadde meldt inn skaden FØR du bytta, å at det nye forsikringsselskapet var klar over at det var en stor skade på bilen ved bytte av forsikring så skal det jo ikke være noe problem. Men jeg personlig ville fått alt skriftlig før jeg hadde vurdert å bytte forsikring midt under en skadesaker. Nettopp Pga sånt som dette dritet her. Vi er på leit etter hus om dagen å da har jeg vært i kontakt med flere banker og meglere osv. Å syns det er helt forjævlig å mange sleipe søpplefolk som jobber rundtomkring. Kyniske jævler som gjør alt i sin makt for å prøve å få dratt ut mest mulig provinsjon på alt mulig. Dnb feks har blitt totalt ubrukelig!!! Prøvde forresten kontakte di anngående en skade på dama sin bil forrige uke å di er helt umulig å få taki!!! Så sendte di nå jævla kvass Mail å skrev akkurat hva jeg mente. Så fort vi finner riktig hus skal ALT flyttes til Nordea. Det er di eneste jeg har prata med som har oppført seg profesjonelt

Legger med bilde av mailen jeg sendte dnb 😅👌

 

 

F9BE9211-CCE5-427E-8299-8DCCFC693246.jpeg

Har forsøkt å ringe DNB siden forrige uke etter et lite uhell på motorveien med M4. Ubrukelig selskap! Makan til noe dritt.

 

Har fått IF til å matche prisen og skal over til dem slutten av måneden.

0DA256CD-893C-4C84-966E-8617D491B4F4.thumb.jpeg.27d5c244269648ea0d5a83164fd5567c.jpeg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Dette er nok siden du bytta forsikring etter at bilen var skada ja, helt normalt. I utgangspunktet skal man jo ikke bytte forsikringsselskap/justere forsikringa mens bilen har en skade. Sier seg jo selv... er vel Uttallige tullinger oppgjennom åra som har kjørt med delkasko, krasjer, justerer til full kasko, venter litt å melder skaden... Pga sånne tullinger blir du etterforsket. Skjønner veldig godt at du blir etterforsket litt når saken er sånn. Men så lenge du hadde meldt inn skaden FØR du bytta, å at det nye forsikringsselskapet var klar over at det var en stor skade på bilen ved bytte av forsikring så skal det jo ikke være noe problem. Men jeg personlig ville fått alt skriftlig før jeg hadde vurdert å bytte forsikring midt under en skadesaker. Nettopp Pga sånt som dette dritet her. Vi er på leit etter hus om dagen å da har jeg vært i kontakt med flere banker og meglere osv. Å syns det er helt forjævlig å mange sleipe søpplefolk som jobber rundtomkring. Kyniske jævler som gjør alt i sin makt for å prøve å få dratt ut mest mulig provinsjon på alt mulig. Dnb feks har blitt totalt ubrukelig!!! Prøvde forresten kontakte di anngående en skade på dama sin bil forrige uke å di er helt umulig å få taki!!! Så sendte di nå jævla kvass Mail å skrev akkurat hva jeg mente. Så fort vi finner riktig hus skal ALT flyttes til Nordea. Det er di eneste jeg har prata med som har oppført seg profesjonelt

Legger med bilde av mailen jeg sendte dnb 😅👌

 

Hadde jeg hatt delkasko, fått en skade som ikke ville blitt dekket og byttet til ett annet selskap og bedt om kasko. Også meldt inn skaden, klart det er mistenkelig.


Men i mitt tilfellet så hadde jeg kasko med leiebil hele skadeperioden, fikk en skade, meldte den inn samme dag 18.07, ba de avvente noen dager med å opprette sak, da jeg håpet at en ville stå frem som synder, noe som dessverre ikke skjedde. sak opprettet 19.07. Fikk høre utfallet av bonusenreduseringen som jeg naturligvis ikke var fornøyd med. Ringte ett annet selskap og spurte hva de kunne tilby tiltross for skaden jeg nettopp hadde fått, dette ble nevnt under samtalen. Med akkurat samme betingelser. Fikk ett tilbud med bedre bonus enn hva Frende kunne tilby, tenkte over tilbudet. Ringte Frende påfølgende dag og spurte om det var noe de var villig til å matche, det var de ikke. Sa da at det var uaktuelt å være kunde hos de videre. Det var OK virket det som. Ny forsikring ble tegnet med IF dagen etter. Også her har jeg spilt med åpne kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sjakktrekk å bytte forsikring før en har kommet til en løsning med eksisterende forsikringsselskap, for da har de ingen goodwill å gi deg og du mister fordelen av å kunne "true" med å bytte selskap. Bedre å telle til ti også bytte etter at alt har funnet sin endelige løsning. Regner med at dette er deler av årsaken til at forsikringsselskapet nå forsøker å gjøre det vanskelig for deg.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...