Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, RF91 skrev:

Ikkje overraskande at bilen din får litt velfortjent oppmerksomheit. Har blitt veldig behagelig å kvila augene på 🙂

No får me berre håpa at forsikringsselskapet får fingen ut av den bakvendte rassen sin og ordna opp for seg :gunfire:

Takk, takk. 
Krysser fingrene for det😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Kjipe greier dette og veldig ufortjent.

Det å bli hengt ut som kjeltring via et forsikringselskap ,må være bånn i bøtta.:(

Føler med deg i denne dritt situasjonen.

Angående bil og konkuranse,var dette gøy og fortjent .:)

Blir spennende dette og det går seg nok til med bilen .

Takk!

Ikke noe morro å bli stempla som kjeltring når jeg ikke har gjort noe galt. 

Bare motor og drivverk er verdt mer enn skaden så om forsikringa finner ut at de vil kondemnere bilen, får jeg få tak i en talstmann og advokat. Men håper ikke det går så langt, for da tar det nok lang tid til jeg ratter M5 igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten seier i hverdagen! Ble veldig glad når jeg leste at du ikke vil selge bilen, tror den bilen har den perfekte eieren!

Så nå er det bare å få orden i rotet med forsikringen. Litt overrasket at det i hele tatt kan gå sånn i dagens informasjons samfunn, bør jo ikke være å mulig å forsikre en bil med feil informasjon i våre dager! 

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fxslin skrev:

Gratulerer med en liten seier i hverdagen! Ble veldig glad når jeg leste at du ikke vil selge bilen, tror den bilen har den perfekte eieren!

Så nå er det bare å få orden i rotet med forsikringen. Litt overrasket at det i hele tatt kan gå sånn i dagens informasjons samfunn, bør jo ikke være å mulig å forsikre en bil med feil informasjon i våre dager! 

Takk, hyggelig å høre.

Har aldri hatt lyst til å selge bilen, ja la den motvillig ut for salg. Er ikke ferdig med bilen enda. Har fått mange planer og ideer i hodet som må gjøres til neste sesong. 
Skjønner heller ikke hvordan det er mulig med all den teknologien som finnes idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere er jeg endelig ferdig med denne møkkasaken hvertfall hva angår bilen. Kompenasjon prøver jeg fortsatt å få til. 

Frende har lagt seg flate, bilen hentes i morgen, merker jeg savner å kjøre skikkelig bil igjen. Da rekker jeg hvertfall ett siste treff i år på Våler. 

"Saken er vurdert og alt skal nå være i orden. Vi beklager at du måtte vente noen dager på en avklaring, men her var det lagt inn feile opplysninger ved tegningen og vi måtte avklare omstendighetene rundt dette. Det er nå vurdert at du ikke kan lastes for dette"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Da dere er jeg endelig ferdig med denne møkkasaken hvertfall hva angår bilen. Kompenasjon prøver jeg fortsatt å få til. 

Frende har lagt seg flate, bilen hentes i morgen, merker jeg savner å kjøre skikkelig bil igjen. Da rekker jeg hvertfall ett siste treff i år på Våler. 

"Saken er vurdert og alt skal nå være i orden. Vi beklager at du måtte vente noen dager på en avklaring, men her var det lagt inn feile opplysninger ved tegningen og vi måtte avklare omstendighetene rundt dette. Det er nå vurdert at du ikke kan lastes for dette"

 

Det skulle bare mangle at du ble frikjent. Jeg tenker det må være en lettelse og "gratulerer" :) Hele saken(som tilskuer iallefall) har bare vært "hva faen?". Tør jeg spørre hva som skjer videre? Da tenker jeg på om du får fortsette med den gunstige forsikringen eller om du må opp i pris, eventuelt nytt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Var det jeg regnet med ja! Jeg solgte forøvrig M5 for noen dager siden å ble hentet Idag. Ny eier bor 5min unna hehe en på 21-år som akkurat er ferdig som oppretter lærling... han fikk fullfinans på 299000!! Syns det er helt sinnsykt at Santander gir ut lån sånn hehe snakk om en 98 modell 520 lissom som riktig nok er godkjent ombygd til M5 men... alikevell... men deilig for meg iallefall!! Å da er det jo mye lettere å få solgt biler nå enn for noen år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marius2002 skrev:

Det skulle bare mangle at du ble frikjent. Jeg tenker det må være en lettelse og "gratulerer" :) Hele saken(som tilskuer iallefall) har bare vært "hva faen?". Tør jeg spørre hva som skjer videre? Da tenker jeg på om du får fortsette med den gunstige forsikringen eller om du må opp i pris, eventuelt nytt selskap.

Hva faen ja, det har jeg sagt noen ganger selv også. Har allerede flytta til nytt selskap. Men har fått pris fra ett annet selskap som er på nivå med Frende prismessig, men da skal jeg ha det skriftlig hva som evt skjer ved skade av bilen så jeg slipper den røra her engang til. Kanskje jeg får ordnet noe kompensasjon....får se hva som skjer.

3 timer siden, MGunders skrev:

Trivelig å høre at det ordnet seg. Skulle bare mangle egentlig.👍

Yep

2 timer siden, magneten skrev:

Grattis! Tar en øl for deg på Fjordline :D

013923CA-76FB-490C-8B26-675B637CD208.thumb.jpeg.e8625aca950fa63628e49ad8ef4c0191.jpeg

Skulle gjerne tatt en øl jeg og, men nå skal det kjøres!

2 timer siden, Ivrig86 skrev:

Bra! Var det jeg regnet med ja! Jeg solgte forøvrig M5 for noen dager siden å ble hentet Idag. Ny eier bor 5min unna hehe en på 21-år som akkurat er ferdig som oppretter lærling... han fikk fullfinans på 299000!! Syns det er helt sinnsykt at Santander gir ut lån sånn hehe snakk om en 98 modell 520 lissom som riktig nok er godkjent ombygd til M5 men... alikevell... men deilig for meg iallefall!! Å da er det jo mye lettere å få solgt biler nå enn for noen år siden 

Hva blir det nå da, nyere M bil eller tilbake til E46 M3 igjen?

2 timer siden, fxslin skrev:

Gratulerer så mye!!!! Kunne ikke skje noe annet slik jeg har forstått saken!

Da ses vi på Våler:-) når kjører du oppover?

Takk, takk. Føles nesten som jeg har vært i retten og blitt frikjent å greier. Men man er vel uskyldig inntil det motsatte er bevist. 
Vet ikke når jeg kjører oppover. Alltids morro å kjøre med noen, så kan slenge meg på med deg hvis du vet når du drar da?
Blir bare en dag der oppe. Kun utstilling og se på kjøring. Håpløst å bruke sleden på bane. Hadde vært morro men. Må vel ha dress på BMWCCN sine arrangementer. Lommeboka skriker etter hjelp nå også, ble litt ekstra lakkering av bilen når den først var inne. 

36 minutter siden, Thundercoil skrev:

Kjipt da. Trodde jeg endelig skulle få en BMW-interessert cellmate.. 

Men gratulerer! 😁 Ikke noe sak dette her. 

Haha, Gjort noe ugang du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Vet ikke når jeg kjører oppover. Alltids morro å kjøre med noen, så kan slenge meg på med deg hvis du vet når du drar da?

Vi er i hvertfall to biler som drar oppover på lørdagen. Tipper det blir ganske tidlig avreise, er jo et stykke dit! Holder deg informert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...