Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Daniel. skrev:

Fornøyd med Falken dekkene? :)

Ja, faktisk. Støyer mye mindre enn tidligere dekk jeg har hatt fra Maxxis og Toyo f.eks. Ingen sporing, rettningsstabile og veldig godt grep på vått. Har enda til gode å få rompa til å slippe skikkelig ved kraftig gasspådrag, ut av lyskryss f.eks. Kjennes ut som at hele bakstillinga hopper. Absolutt ikke optimalt for bilen, men det tyder hvertfall på at dekka er gode.
Vurderer du Falken?

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ja, faktisk. Støyer mye mindre enn tidligere dekk jeg har hatt fra Maxxis og Toyo f.eks. Ingen sporing, rettningsstabile og veldig godt grep på vått. Har enda til gode å få rompa til å slippe skikkelig ved kraftig gasspådrag, ut av lyskryss f.eks. Kjennes ut som at hele bakstillinga hopper. Absolutt ikke optimalt for bilen, men det tyder hvertfall på at dekka er gode.
Vurderer du Falken?

Har et hjulsett liggende som skal på E90en med Falken FK510 slik som du har :) Bare lurte på hva jeg hadde i vente :lol: Foruten om mer dreiemoment så har ikke den like mye power som M5 så tror ikke jeg trenger å være redd for mangel på grep sånnsett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig nytt ratt montert i god tid før Vårmønstringa. Upåklagelig kvalitet og matcher girkule, håndbrekk handtak og taket. Nå er interiøret endelig ferdig. Men fortsatt litt usikker på listene. 

Før:IMG_20180504_152936.thumb.jpg.e83f356ca78aa4d5cf6ade50be97a6a5.jpg

Underveis:IMG_20180504_154108.thumb.jpg.a4f9ef796fde77d806494c2b5bfe1165.jpg

Ganske stor forskjell i str, design og tykkelseIMG_20180504_154054.thumb.jpg.0ef9c639a349773fef819b5dc76e2180.jpg

Etter:IMG_20180504_155138.thumb.jpg.5c8d6298c47318862e4f0cc28e5754b7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.5.2018 at 23.15, Slavearbeider'n skrev:

11'' litt usikker på ET, men tipper noe rundt 13-15, kjører 255/35 bak. kunne kjørt smalere men er jo endel krefter som skal i bakken. 
Nå subber det hvertfall ikke. Man ser stor forskjell på buene før og etter. Er i kontakt med Oslo felgretting ang maskinering av centrene og fjerne litt gods for å få felgene enda lenger inn buene. 

har veldig god plass bak hos meg med 11" felg et 17 med 265/35r18, jeg har også valset min i sarpsborg :) meget god plass og ingen subbing :)

C0A22770-9464-4CA5-B66B-70A70B3BCE6A.jpeg

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

har veldig god plass bak hos meg med 11" felg et 17 med 265/35r18, jeg har også valset min i sarpsborg :) meget god plass og ingen subbing :)

C0A22770-9464-4CA5-B66B-70A70B3BCE6A.jpeg

Kjører du ca orginal camber da eller har du stilt mer camber? 

Tror jeg må stille max camber for å idet hele tatt være i nærheten å få hjula på innsiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Kjører du ca orginal camber da eller har du stilt mer camber? 

Tror jeg må stille max camber for å idet hele tatt være i nærheten å få hjula på innsiden 

har ikke rørt camber i mitt eie, ikke noe unormalt med camber enn noen annen senka bmw, e34 jeg hadde som ikke var senket hadde mer camper :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen klar for Vårmønstring. Fått polert panser, tak, kanaler og hjulbuene bak. Toppet med Angelwax Enigma. Også fått justert eksosen og senka 5 mm til bak og stilt max camber bak. Ikke fått kjørt bilen enda så spent på hvor mye han siger ned. Spent på morgendagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gabz skrev:

Deilig ratt! Interiøret i denne er utrolig digg nå. 

Stooor forandring fra det andre fæle rattet Mye diggere å holde i

20 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Så den på vårmønstringa Idag! Så bra ut nå ja!😎👍 Sinnsykt mye bedre med facelift ratt også, å at det er alcantara er bare ennå bedre👌 

Ble litt bedre nå med valsing og litt mer camber, har stilt max camber nå faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...