Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

why ? :o kan ikke kvitte seg med en slik pen bil :D

Blir kjøp av leilighet innen året er omme, så bilen må ryke for å skaffe litt mer egenkapital. Hjertet sier at jeg skal leie leilighet mens hodet sier at jeg heller skal kjøpe. Å kjøpe er klart bedre mtp fremtiden, men igjen så har jeg blitt veldig glad i bilen og kan egentlig ikke forestille meg å eie noe annet, kommer aldri til å ha en slik bil igjen.

Sjekker bare interessen, får mer for bilen når det er sesong som nå, enn på høsten når sesongen er ferdig og folk liksom er ferdig med bil for året. Blir garantert ikke noe salg før ut på høsten med mindre noen kommer med ett veldig godt bud. Jeg er ikke ferdig med bilen enda, fortsatt endel som må og burde gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Blir kjøp av leilighet innen året er omme, så bilen må ryke for å skaffe litt mer egenkapital. Hjertet sier at jeg skal leie leilighet mens hodet sier at jeg heller skal kjøpe. Å kjøpe er klart bedre mtp fremtiden, men igjen så har jeg blitt veldig glad i bilen og kan egentlig ikke forestille meg å eie noe annet, kommer aldri til å ha en slik bil igjen.

Sjekker bare interessen, får mer for bilen når det er sesong som nå, enn på høsten når sesongen er ferdig og folk liksom er ferdig med bil for året. Blir garantert ikke noe salg før ut på høsten med mindre noen kommer med ett veldig godt bud. Jeg er ikke ferdig med bilen enda, fortsatt endel som må og burde gjøres.

alltid et dilemma dette med 15% grensa på egenkapital så helt klard bedre å kjøpe enn å leie... er jo også nå feriepenger og skattepenger kommer snart så helt klart nå det må annonserest vist du vil få solgt bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

alltid et dilemma dette med 15% grensa på egenkapital så helt klard bedre å kjøpe enn å leie... er jo også nå feriepenger og skattepenger kommer snart så helt klart nå det må annonserest vist du vil få solgt bilen :)

Og boligmarkedet i Oslo er jo helt kokko, så alle monner dra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Og boligmarkedet i Oslo er jo helt kokko, så alle monner dra 

Skriver under på den...

Lykke til med salg, den er helt riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart bedre å få kommet seg innpå boligmarkedet ja! Så kan man heller kjøpe ordentlig bil igjen etter et par år eller no. Bør ikke være noe problem å bli kvitt denne iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette synes jeg er synd hvis skjer. Men bolig er er en viktig prioritering, så full forståelse fra min side. Lykke til! Du kommer nok sterkere tilbake med annet prosjekt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Poppy skrev:

Skriver under på den...

Lykke til med salg, den er helt riktig!

Takk, takk 

21 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Helt klart bedre å få kommet seg innpå boligmarkedet ja! Så kan man heller kjøpe ordentlig bil igjen etter et par år eller no. Bør ikke være noe problem å bli kvitt denne iallefall :)

Definetivt det riktige å prioritere, men ikke så morrl mtp hvor glad jeg har blitt i den. Håper det går smertefritt å bli kvitt bilen, kun litt lakkering og så må jeg få noen til å se over dempertårnet. 

3 minutter siden, fxslin skrev:

Huff dette synes jeg er synd hvis skjer. Men bolig er er en viktig prioritering, så full forståelse fra min side. Lykke til! Du kommer nok sterkere tilbake med annet prosjekt!!!!

Håper å kunne ha bilen lengst mulig. Har ikke lyst til å selge den fort og billig før vinteren fordi jeg trenger penger. Tror det er bedre da og ta tiden til hjelp og fikse småting her og der, så den selges i tipp topp stand. Om markedet i sommer blir som jeg tror og håper det kommer til å bli så har faktisk tjent litt på bilen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør et riktig valg ,selv om det svir skikkelig .

Å ha et husrom som er sitt eget er godt .

Men denne får du nok solgt da denne er særdeles pen .

Lykke til med salg ,og du?Lag en ny tråd på bilen du kjøper selv om det er en e46 316 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gikk litt lei fargen på interørlistene så dro av folien i påvente av ny farge, ikke bestemt meg enda. Treværk, Bruyer Club, listene vokser på meg dag for dag. Ganske gubbefaktor nå. Hotell til Bud er forreste også bestilt. 

IMG_20180523_150548.jpg

IMG_20180523_150527.jpg

IMG_20180523_150522.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Gikk litt lei fargen på interørlistene så dro av folien i påvente av ny farge, ikke bestemt meg enda. Treværk, Bruyer Club, listene vokser på meg dag for dag. Ganske gubbefantor nå. Hotell til Bud er forreste også bestilt. 

Aldri lett å velge :P Til Bud skal jeg og en kompis i 335'n å, hvilken vei kjører du? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Designer skrev:

Aldri lett å velge :P Til Bud skal jeg og en kompis i 335'n å, hvilken vei kjører du? :) 

Blir å kjøre E6'n opp til Dombås og fortsette videre til Molde. Du kjører vel Hallingdalen ett stykke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Blir å kjøre E6'n opp til Dombås og fortsette videre til Molde. Du kjører vel Hallingdalen ett stykke? 

Akkurat :) Njaa kjører til Gol (20min unna Nes) også over til Valdres, videre over valdresflya. Derifra kommer vi inn på E6 v/Tretten. Reiser du fredag?  Er fort fare for at vi kommer i samme driv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Designer skrev:

Akkurat :) Njaa kjører til Gol (20min unna Nes) også over til Valdres, videre over valdresflya. Derifra kommer vi inn på E6 v/Tretten. Reiser du fredag?  Er fort fare for at vi kommer i samme driv :P 

Reiser på fredag ja. Kam fort skje det... Usikker på når jeg får dratt fra Oslo. Blir nok ut på ettermiddagen en gang, dessverre. Blir nok godt driv oppover da. Heldigvis så har jeg jo maskineri til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...