Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sAlnes skrev:

Helt rått :D Ser jo nytt ut!

De ser ganske nye ut ja. Kun ett par rynker jeg ikke fikk pusset bort eller fikk bort med varm våt klut 

35 minutter siden, Gorg skrev:

Wow! De der kunne du solgt for en god slant med penger 😲😃

Ja, kanskje jeg skulle begynt med farging av skinn for folk som en sånn sidegesheft. Sikkert mange som faktisk hadde betalt for det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig ferdig. Offfff, har tatt ganske lang tid og vært både lærerikt og utfordrende. Dette ga hvertfall mersmak. Ikke siste interiøret jeg kommer til farge. Kommer med interiørbilder i morgen i dagslys og med bedre kamera enn mobil.

IMG_20180331_225627.thumb.jpg.9be488281ffdb7dcff4db31d29f765a6.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fahad skrev:

Sinnsyk deilig bil du har! Det er imponere å se hvor mye arbeid som har blitt lagt ned 👍

Takk, takk. Fortsatt mye som gjenstår for å få den klar til sesong. Men det kommer seg.

6 timer siden, Daniel. skrev:

Det ble skikkelig flott med ny farge på interiøret!

Minner litt om Caramel interiøret man kunne få i E39 M5 :)

Er walknappa caramel jeg har valgt. Det er vel M5 fargen(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bimmerfun skrev:

Helt rått! Perfekt farge!

Spennende å se om fargen holder seg /er slitesterkt i lengden.

 

36 minutter siden, fxslin skrev:

Fantatisk! Veldig nysgjerrig på slitestyrken jeg også. Da jeg må gjøre slikt selv på z3m’en snart.

Er spent på slitestyrken selv. Det jeg har merket er at baksetet som jeg tok for over en uke siden har blitt like mykt i skinnet igjen som før farging mens forsentene er ganske stive. Så tydelig at skinnet blir mer fleksibelt etter fullstendig herdetid. For å være på den sikre siden kommer jeg til  kjøpe skinn lotion fra Furniture Clinic, har lotion fra Swissvax liggende jeg tror jeg kan bruke. Men jeg er usikker på om det vil gi en reaksjon mot skinnet. For å være på den sikre siden blir det produkter fra FC fremover, enten det er til rens eller generell behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...