Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil! Ikke lenge du har hatt bilen, men du har allerede gjort mye fornuftig. Gjorde seg virkelig med nye nyrer :)

Det med sort bil sa jeg til meg selv etter den første sorte bilen jeg eide. Av de 7 bilene jeg har eid har 5 vært sorte](*,)

Kunne ikke skrevet en bedre liste med planer for bilen, så her følges det spent med videre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Carlsius skrev:

Gratulerer med ny bil! Ikke lenge du har hatt bilen, men du har allerede gjort mye fornuftig. Gjorde seg virkelig med nye nyrer :)

Det med sort bil sa jeg til meg selv etter den første sorte bilen jeg eide. Av de 7 bilene jeg har eid har 5 vært sorte](*,)

Kunne ikke skrevet en bedre liste med planer for bilen, så her følges det spent med videre :)

 

Takk, takk. Har klødd i fingra siden jeg monterte kompressoren på e46'en. Ålreit å ha litt å pusle med. Er ikke typen til å kun kjøre bilen, jeg må sette mitt eget preg på den. 

Det er noe med sort bil. Kjempefint når det først er rent og pent, men så fort man har begynt å kjøre så blir det fort møkkete igjen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Clutch skrev:

Gratulerer med pen bil :) liker planene dine :)

E39 med v8 er kjempe gode biler, aldri prøvd m5, men angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte min :D

følger med videre

Takk, angrer ikke ett sekund jeg heller. Eller jo, når jeg ser hvor mye drivstoff den bruker så gjør jeg det. Men jeg lever bare en gang, så litt hyppigere besøk hos den lokale bensinstasjonen skal jeg leve med.

3 timer siden, Havers skrev:

Gratulerer med knallflott bil :D 

Kan ikke klage på arbeidet du har gjort så langt, og planene ser gode ut, så blir moro å følge med videre!

Spent på hvordan lyden blir med muffler delete  :-P

Takk, takk, jo da er en knallflott bil.

Hyggelig at du følger med. Spent på lyden selv, god lydisolering i disse bila så så ille som Svendsen skal ha det til, kan det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde på RH hjula i går for morro skyld. Ble litt smått med så mye dekkstrekk

DSC01642.thumb.JPG.74249de11d1ca43e5fc53c61a5537843.JPG

DSC01643.thumb.JPG.6302f6e6c9607604ba702b2fca664372.JPGDSC01640.thumb.JPG.449e43d8cc0fd5863e8cb2936c76fe26.JPGDSC01641.thumb.JPG.971e853bd69adaff0b86a00aae0cdc00.JPG

God plass foran 

DSC01645.thumb.JPG.fca92eeb0ffc5f440bdd64b58db25cd0.JPG

DSC01646.thumb.JPG.02305f32307951380e9a76df8cc3413d.JPG

Bremsene fyller felgene akkurat som de skalDSC01644.thumb.JPG.f342598d6f1fb20b0abddd4987db75c1.JPG

Har også begynt å farge bagasjen sort, da det var mye stygge flekker og missfarging. Grei 50/50 detteDSC01648.thumb.JPG.0235eee99c11cc6bdbab304a880c9b2b.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, fxslin skrev:

Ble veldig bra det der!

Og de RH felgene var stygge, ta dem og selg dem til meg :-)

Gjorde seg det.

Ja, rett og slett gyselige. Nei du, de felga er så nydelige at de skal jeg ha med meg i grava. Så glad er jeg i dem. 

Skal bli godt å få bygd de bredere. Satser på 10'' foran og 11'' bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en m5 med muffler delte her jeg bor. Når han kjører normalt så er det ikke stor forskjell, men når han drar på er det mange som holder seg for ørene for å si det enkelt. Jeg sier prøv å se, i værste fall monterer du bare lyddemperne tilbake :) Fin bil forresten, følger med som alltid. Noen bilder av e46`n den dag i dag? Spent om nye eieren holder den like strøken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...