Gå til innhold

Min 2018 M2


sluquet
 Share

Anbefalte innlegg

Fet bil, og flott farge også ;)  - Siden jeg har to barn selv så mistenker jeg at kona ikke blir mer imponert over å ikke ha bakdører over tid, og kanskje ikke du heller - men fett valg uansett! Kunne jeg valgt M-bil fritt fra øverste hylle i dag så tror jeg det hadde blitt nettopp M2! Gratulerer!

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Terje Steinstø skrev:

Gratulerer med rååå bil, har selv en M2 i bestilling, den står nå i bremerhaven og venter på fergen akkurat nå får den levert i slutten av oktober. 

Hadde en e46 M3 før og som 2 barns pappa funket den utmerket, Forventer at m2 en like bra. 

Du har noe å glede deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tobiasw skrev:

Gratulerer med utrolig tøff bil! Fargen er meget tøff :)

Kjørte du rundt på Bekkestua lørdag ettermiddag? Så hvertfall en helt lik LCI M2 i samme farge der :)

Stemmer bra det, var innom en kompis som bor i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, tobiasw skrev:

Tøft :) 

Nydelig drømmebil, og grom lyd! Herlig ettertenning ned den lille bakken forbi brannstasjonen :)

Er det originaleksos, eller M-Performance?

Lager fin lyd ja, blir helt avhengig av blafringen når man går av gassen :) Er original eksos foreløpig, har fått tilbud på M-performance eksos men er litt i tenkeboksen. Er mye penger å blåse på et eksosanlegg når jeg har en baby på vei. Føler vel egentlig at originalen lager god nok lyd hittil, men man blir vel vant til det meste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...