Gå til innhold

Min 2018 M2


sluquet
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk byttet refleksene i bakfangeren til noen lakkert i mineral gray, litt uheldig med skyggene på bildet men synes det løftet rumpa en del :) 

ellers vurderer jeg sterkt m performance eksos. Fått tilbud på både det og Armytrix (48.000 takk) så vi får se. 

807CC58B-3568-4454-9474-F651F497B91F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.11.2017 at 14.34, sluquet skrev:

Fikk byttet refleksene i bakfangeren til noen lakkert i mineral gray, litt uheldig med skyggene på bildet men synes det løftet rumpa en del :) 

ellers vurderer jeg sterkt m performance eksos. Fått tilbud på både det og Armytrix (48.000 takk) så vi får se. 

807CC58B-3568-4454-9474-F651F497B91F.jpeg

M Performance eksos på en M4 har jeg hørt i virkeligheten, og synes den ikke er verdt nærmere 50 000,- i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fahad skrev:

M Performance eksos på en M4 har jeg hørt i virkeligheten, og synes den ikke er verdt nærmere 50 000,- i det hele tatt. 

På M2 er det ganske rått, sjekk ut på youtube :)

14 timer siden, macrorain skrev:

Er det ikke liv nok i originalanlegget altså? 

Joda, det smeller bra i originalanlegget, men så var det dette med mye vil ha mer osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen på performance-eksosen er ikke 50k, det var armytrix som kostet så mye. Det er dyrt for performance også, men det er en håndfull tusenlapper mindre enn 50 :) Ikke bekymret over lydnivå på langkjøring, det er spjeld på eksosen som man kontrollerer via en bluetooth-dings så den kan settes i roligere modus om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble kalt inn til fiks av instrumentclusteret i dag, lest om folk som har opplevd at det blir svart men ikke opplevd det selv. Tror muligens jeg venter til det er tid til å legge om til sommerdekk.

FF85DB1F-41BA-4FE8-8166-C6AEAC8B72AF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2018 at 14.29, sluquet skrev:

Ble kalt inn til fiks av instrumentclusteret i dag, lest om folk som har opplevd at det blir svart men ikke opplevd det selv. Tror muligens jeg venter til det er tid til å legge om til sommerdekk.

FF85DB1F-41BA-4FE8-8166-C6AEAC8B72AF.jpeg

Jeg har fått samme brev som deg, jeg har ikke opplevd noe feil men har fått time 29/1 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...