Gå til innhold

Til minne om -Roger-`s E46 M3 - Eksos og ny farge på interiør s.5


 Share

Anbefalte innlegg

Liten update: 

Venter fortsatt på felger, da de ble sendt i retur til produsent pga vannskader i lastebilen.  De er sendt på nytt nå så håper de dukker opp snart. 

 

Ellers har jeg handla ny bakre eksos, så nå blir det 4x runde utblås. Scorpion ble leverandør, kjøpt hos KOED. 

 

Har også så smått begynt demontering av interiør.......for nå skal grått bli brunt. Har handla fargekit og skal farge alt det grå i fargetypen "cognac". Tok første del i dag. Skal legge et par lag til slik at det totalt blir 5 lag med farge. 

 

 

6362297E-6DB4-48BB-8CCE-12C1A3D534B5.jpeg

E2AD4044-33A8-431C-BED3-538E5CC34D9D.jpeg

2FFA16FB-1355-41D0-AA6E-5F3AF5B11C65.jpeg

7CAA68BA-72F8-4B6F-BC3B-B409207ACF7A.jpeg

3F461535-F8A7-4A33-BF9E-0C49D5F31E40.jpeg

EE5D5598-3E0B-4C1B-A887-69399B48E956.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Freakshow skrev:

det så jævlig blankt ut! men er vel kanskje vått enda?

Er matt finish når det er skikkelig tørt :) så ikke blank nei. Lyskilde rett over som gir den effekten på bildet 😊

Endret av Jørgen Lie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jørgen Lie skrev:

Er matt finish når det er skikkelig tørt :) så ikke blank nei. Lyskilde rett over som gir den effekten på bildet 😊

ah! det var godt å høre! hadde det blitt så flashy så trur jeg ikke det hadde blitt no bra!
må få tatt no skikkelig bilder så man får sett!

men uansett rimelig rått prosjekt du driver med nå ja! :) godt å se folk har fått smaken for annet en sort, gråt og beige xD

hvordan går det med garasjen da? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gitt interiøret i E39'en ein shine óg, og lure på kor tidkrevande detta her e. Fort da blir skjoldete? 

Ser jo forøvrig veldig flott ut, og eg e glad for at du ha forandra da litt "trauste" interiøret til nåke som kjem til å passa fargen på bilen som Hans i Grete ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.2.2018 at 11.47, Freakshow skrev:

ah! det var godt å høre! hadde det blitt så flashy så trur jeg ikke det hadde blitt no bra!
må få tatt no skikkelig bilder så man får sett!

men uansett rimelig rått prosjekt du driver med nå ja! :) godt å se folk har fått smaken for annet en sort, gråt og beige xD

hvordan går det med garasjen da? ^^

 

Moro å styre på litt:) 

Går fremover! Venter på elektriker nå slik at jeg får kledd med plater på veggene. Ferdig å isolere vegger også.  Tak er isolert og kledd. Flis har kommet med må vente til våren pga temp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.2.2018 at 15.44, RF91 skrev:

Skulle gitt interiøret i E39'en ein shine óg, og lure på kor tidkrevande detta her e. Fort da blir skjoldete? 

Ser jo forøvrig veldig flott ut, og eg e glad for at du ha forandra da litt "trauste" interiøret til nåke som kjem til å passa fargen på bilen som Hans i Grete ☺

 

Mja, litt tidkrevende er det. Straks ferdig med alt fra b-stolpe og bak. Litt demontering etter det er kommet ut av bil også, samt maskering på div. 

 

Aner ikke. Aldri prøvd det.. Sånn det ser ut nå så blir det veldig jevnt og fint når det tørker!! 

 Men vet flere som har gjort samme operasjon der det har holdt i mange år og enda ikke gjort noe. Det jeg bruker er beregnet på innemøbler i skinn.. så når d får herde så lenge d skal så skal d vel hverken smitte av eller bli stygt på noe vis. Tipper de hadde sluttet å selge det om det ikke holdt mål 😅 

 

Enig.. greit med grått med synes det ble litt tamt... var innom flere farger, men mtp bilens farge tror jeg dette blir greit. Hans i Grete er alltid en bankers kombo😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grått eller hvit er interiør jeg aldri kommer til å få sansen for, samme hvor mye jeg hadde prøvd :P Men er nå min smak, bra ikke alle liker det samme også :) 

 

Har som regel alltid hatt mest sansen for svart interiør, men etter at jeg handlet meg en Mtech Individual E46 med brunt skinn interør har jeg fått mer å mer sansen for det :) Setene og midtre del av dørtrekket på mitt har vell fargekoden naturbraun - N6NG, ser veldig pent ut sammen med orignale karbonlistene og resten av det svarte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, sveigis skrev:

Det blir meget pent det imteriøret og noe annet enn grått :).

Nå får du fin lyd i bilen og .Scorpion kan eksos .

Takk takk:) 

Fin lyd i ac schnitzer eksosen som står på nå også, men liker ikke de ovale utblåsene😌

 

 

41 minutter siden, Streaxu skrev:

Grått eller hvit er interiør jeg aldri kommer til å få sansen for, samme hvor mye jeg hadde prøvd :P Men er nå min smak, bra ikke alle liker det samme også :) 

 

Har som regel alltid hatt mest sansen for svart interiør, men etter at jeg handlet meg en Mtech Individual E46 med brunt skinn interør har jeg fått mer å mer sansen for det :) Setene og midtre del av dørtrekket på mitt har vell fargekoden naturbraun - N6NG, ser veldig pent ut sammen med orignale karbonlistene og resten av det svarte!

Nei d spørs litt på bilfargen.. kunne lett hatt hvit/marinehvit i lys blå bil feks. Grått er litt kjedelig som i at d blir litt "flatt"... Helt klart, bra med forskjellig smak.:) 

Samme her, men har blitt mer og mer svak for rødt og brukt i rett nyanse.:) Naturbraun er jo knallfint.! Tenker å gjøre noe med listverket i min også, men usikker på hva det blir foreløpig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...