Gå til innhold

carly for bmw generelle spørsmål


Zlasken
 Share

Anbefalte innlegg

nylig bestillt en carly adapter for bmw og tenkte ej skulle gi ditta et forsøk, e de nokken her som he prøvd ditta og e de egentli nokke velykket? Og kor lang til ca de tek fra bestillt til den ankommer? er ikkje verdens mest tollmodige for å sei de sann :)

Mvh Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte det fra "original" siden på nett. Husker ikke om det var fra England eller Statene.

De har jo en norsk side, hvor leveringen er rask.

Valgte likevel å bestille på den andre, da prisen var endel billigere. 

Etter bestilling fikk jeg mail om jeg ville avbestille for å bestille på den norske siden, og at det kunne ta 5uker om de skulle sende.

Valgte å vente, og når 4.5uke var gått, kom det sendingsmail fra de. Dvs at de ventet med å sende...

 

Men ja, veldig oversiktlig kodeverktøy, utrolig lett i bruk.

Må/bør kjøpe carly pro , koster vel rundt 300kr på Appstore/googleplay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk litt her, finnes jo tusenvis av carly tråder no. 

Men enkelt svar: carly er ubrukelig til diagnose feilsøking, men kjempe super på små kodingen som lys osv, batteri registrering, og endel andre ting. 

Min kom etter noen virkedager, da fantes heller ikke den norske siden. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.10.2017 at 7.22, Reef89 skrev:

Søk litt her, finnes jo tusenvis av carly tråder no. 

Men enkelt svar: carly er ubrukelig til diagnose feilsøking, men kjempe super på små kodingen som lys osv, batteri registrering, og endel andre ting. 

Min kom etter noen virkedager, da fantes heller ikke den norske siden. 

æsj ... de er veldig overbevisende på hjemmesiden om hvor bra dette verktøyet er. Dumt hvis det er så ubrukelig som du skriver. Jeg kunne lett bitt på dette selv om jeg er skeptisk av natur ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Amistad skrev:

æsj ... de er veldig overbevisende på hjemmesiden om hvor bra dette verktøyet er. Dumt hvis det er så ubrukelig som du skriver. Jeg kunne lett bitt på dette selv om jeg er skeptisk av natur ...

Det er jo forsåvidt et bra verktøy og enkel i bruk, der en slipper PC, kabling osv.
Men på diagnose siden er den ikke helt god. Den forteller veldig lite og selve feilkodene som igjen gjør at en må gruble og google seg ihjel får å i hele tatt finne ut av hva som faktisk er gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått prøvd carly litt no og virka som en grei app, va litt surt at dei ikkje he laga støtte til csm'n min men de kommer vell over tid :) ellers fornøyd så langt :) takk for svar alle :)

mvh Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...