Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

For noen uker siden handlet jeg noen meget fine Style 37 M-paralell felger. Disse blir vinterhjul, og først i går fikk jeg vinterdekkene. I den forbindelse måtte jeg få vaska bilen og sommerfelgene så ikke de ble satt bort helt nedgrodd med møkk. Uff begynner å bli kaldt å mulighetene for selvvask her er dårlige. Nærmeste er enten 30/45min unna på salta Rv7...så vinteren er vanskelige for meg og fattern å ha rene biler. :/ 

_1433790498.jpg.ba48b4bd30fd5e5a1c158e129528fa2c.jpg59ff3134a87ae_Bilde_04_11.2017_12_57_33.thumb.jpg.2bcbf122e923492d107048f9b79abb5f.jpg

Så etter vask var det å komme seg til en kompi sitt verksted å få lagt om og satt på nye hjula. :)  Meget fornøyd med utseendet og var en fryd å kjøre med nye dekk. :D Var visst i grevens tid også, kom snø i natt. :P 

 59ff313780c45_lastned.thumb.png.4de782d0e77bf642c52cc208aa69fc70.png

I tillegg så skulle fadern ha nye vinterdekk å og når han kom hjem mens jeg vasket bilen min, så måtte jeg nesten ta hans også. :P  Tok ikke bilder før vask, men det så ut som den hadde vært en tur i Salthara :( 

59ff314377fe3_Bilde_04_11.2017_14_33_28_(1).thumb.jpg.3b5029f6682115fb9fdfea8a57ebaf8d.jpg

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Se der ja :) Syns den var tøffere med M-Parallel enn Concave felgene hehe :P

 

3 timer siden, Poppy skrev:

Veldig riktig med style 37!

 

3 timer siden, Gabz skrev:

Nice :D Må si meg enig med Daniel her, liker faktisk Style 37 bedre på denne enn Concave. 

Helt enig, blir nye sommerfelger neste år! :) Gøy at man for engang skyld ikke synes vinterhjul er degradering. :P Har lyst på noe som kan ligne alpina hjulene i stil men ønsker ikke eksakt de hjula siden så og si alle E38 har det :P Ønsker mange eika og konkav utførelse. :) 

 

2 timer siden, Gorg skrev:

Veldig fine vinterhjul 👌🏻👌🏻👌🏻

Og flott e61! 

Takker 8)  

59 minutter siden, Carlsius skrev:

Veldig pene vinterhjul til E38. Bilen fikk ett litt mer originalt look :)

La om nå på min E38, å gå fra 20'' til 16'' er ikke mye moro :-&

Vurderte å kjøpe dette hjulsettet selv da det var et godt tilbud.

Ja du ser hva jeg fikk med, så de skulle aldri på tenkte jeg for meg selv når jeg så de første gang. Var ikke sen med å hente M-paralellene da når de var for salg til en grei pris :) 

_1798267072.thumb.jpg.7f97890b1bae56a8f81843d8c315e142.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig flott 7er. Jeg er også av den oppfatning at M Parallel satt mye bedre enn GS-felgene, så her har du en liten utfordring med å finne nye sommerfelger som vil sitte bedre enn Parallel-felgene. Har du vurdert Style 32 i 20"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Dette var en veldig flott 7er. Jeg er også av den oppfatning at M Parallel satt mye bedre enn GS-felgene, så her har du en liten utfordring med å finne nye sommerfelger som vil sitte bedre enn Parallel-felgene. Har du vurdert Style 32 i 20"?

Takker :) Ja de er vanskelige å "slå". Det har jeg, men virker ikke så lett å oppdrive her til lands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nei, jeg tror ikke Style 32 er helt enkelt å oppdrive her til lands, men jeg har nå sett et og annet sett på finn til tider. Ellers har jeg sett en E38 med Style 101, kanskje noe slikt hadde gjort seg? 

Må bare følge med på alle plan, kanskje det dukker opp noe før april. :P 

Style 101 falt ikke helt i smak. Har lyst på noen uten skruer, rene, men setter pris på tipset. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott skip :).

E38 er jo en av de flotteste Bmwene synes jeg da.

Og det med denne perfekte dieselmotoren,gjør jo bilen perfekt :).

Da har du komfort,krefter og ikke minst et drivstoff forbruk som er fint og leve med .

Angående felg var jo Paralell flott på denne .

Dette er biler som er nydelige å kjøre med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på bølgen. Style 37 er penere selv om det ble litt i knøtteste laget. Ikke at Concave-hjulene er stygge, men Paralell er så mye mer passende til E38. Men liker tanken din med Alpinaishlook :-D

Synes Hamann Anniversary Evo er kule.

C360_2014-07-29-16-25-02-853_zpsnatgrgi5

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...