Gå til innhold

Min Estoril blå f36 4-serie GC, Vossen m.m.


Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Kennethe34 skrev:

Lekker bil :)

Hvordan er den å kjøre med senken? 

Er den irriterende lav eller fin dailyhøyde?

Vurderer å senke min for utseende sin del, men vil ikke gjøre den "ubrukelig" :på

 

Hvis du vil tune og fortsatt ha garanti så kan du få kjøpe en ESS E-Tronic  hos meg for en billig penge. Øker til ca 215hk og er usporbar

Eg har firmabil så bilen blir kun brukt når eg har lyst. Etter å ha kjørt veldig lave biler synes eg den er helt grei mtp høyde. En må jo så klart tenke seg om men ikkje et stort problem med 35mm. Veldig OK på veien👌🏼 E-tronic er intressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jokkis skrev:

Veit ikkje om eg har lyst å tukle med adaptive LED lys men eg Skjønna Ka du meina😊

Forstår det :)

Han her har gjort det, hvis du vil se hvordan det blir. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1431999

Det er forøvrig mye diskusjon om sånne "bokser" er sporbar eller ikke. Noen mener de ikke er det, mens andre mener BMW ser det pga høyere verdier enn det som er originalt på ECU. Så en viss risiko er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Nydelig bil :) de skvettlappene som er på foran, er de originale? Og hjelper de mot steinsprut/slitasje langs sidene? Har bestilt time for senk til bilen, og vurderer i samme åndedrag 12/15mm spacere da originalfelgene har noe for høyt innpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig bil :) de skvettlappene som er på foran, er de originale? Og hjelper de mot steinsprut/slitasje langs sidene? Har bestilt time for senk til bilen, og vurderer i samme åndedrag 12/15mm spacere da originalfelgene har noe for høyt innpress.

Skvettlappene hjelper veldig ja. Det er lett modifiserte fra 3-serie gt. 

F36 trenger litt senk. Å hjula heilt ut blir der berre bedre👌🏼

50BE9DD1-6B8F-4585-A1DC-F110F0762985.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jokkis skrev:

Skvettlappene hjelper veldig ja. Det er lett modifiserte fra 3-serie gt. 

F36 trenger litt senk. Å hjula heilt ut blir der berre bedre👌🏼

50BE9DD1-6B8F-4585-A1DC-F110F0762985.jpeg

Helt perfekt :) har du noe bedre bilde av skvettlappene? Antar at 3GT typene er annerledes siden en får til 4-serie også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, papertiger skrev:

Helt perfekt :) har du noe bedre bilde av skvettlappene? Antar at 3GT typene er annerledes siden en får til 4-serie også?

Fekk ikkje til gc før 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...