Gå til innhold

Min Estoril blå f36 4-serie GC, Vossen m.m.


Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en del leiting etter ny bil fant eg ut at eg skulle vente til våren med å handle ny bil. Det var helt til denne kom på finn.no. Veldig fornøyd så langt. Fantastisk bil å kjøre. Litt slapp med kun 184hk bensin men ellers er det ingenting å sette fingern på. Her er oppgraderinger gjort av forrige eier som åpenbart var en entusiast mtp kor godt bilen er holdt. Uten å være helt sikker skal denne bilen ha alt utstyr bortsett fra skinn, el.stoler og soltak. Soltaket legger til en del vekt, el.stolene skal visstnok gjøre at setet bil en del høyere å skinnet ser jo finere ut men de andre er bedre å sitte i. 

Utenom Orginalt er det montert senkefjører fra h&r på ca 35mm, vossen cvt bestilt på mål til GC, luftfilter "boks" og filter fra injen, supersprint bakpotte og en del carbon detaljer. 

I utgangspunktet var eg ute etter en hvit GC men denne var bare så riktig for meg at det vart blå isteden. Legger ved noen av bildene eg har fått tatt. Ikkje lett å få tatt bilder av denne bilen siden en berre har lyst å kjøre når man først åpner garasjen. En annen ting er at det er veldig vanskelig å få fram de flotte linjene på denne bilen på bilder. Men eg skal prøve å få tatt noen bilder en annen dag.

 

IMG_7820.JPG

IMG_7875.JPG

IMG_2500.JPG

Endret av Jokkis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Gratulerer med rålekker bil en av mine favorittfarger, og velkommen i den svært lille, men også voksende GC-klubben her inne :D Har hatt vår GC i to uker idag, og er storfornøyd! Gleder meg til å følge med på denne framover :) 

Ja det er en sjelden bil å sjå. Eg har ikkje nåken omfattende planer for denne igrunn. 

Einaste eg kjem på er at eg skal sjå om eg får tak i m4 look speilhus i karbon. Å så vurderer eg tuning. Men så er det jo problemet med nybilgarantien som setter meg litt i tenkeboksen. Uansett blir det ikkje før til våren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jokkis skrev:

Ja det er en sjelden bil å sjå. Eg har ikkje nåken omfattende planer for denne igrunn. 

Einaste eg kjem på er at eg skal sjå om eg får tak i m4 look speilhus i karbon. Å så vurderer eg tuning. Men så er det jo problemet med nybilgarantien som setter meg litt i tenkeboksen. Uansett blir det ikkje før til våren. 

Finnes gode alternativ på bokser, f.eks Ventura tuning som @macrorain har på sin 330e, eller fra DTUK. Gratulerer så mye med lekker bil, for øvrig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, E.H.D skrev:

Denne var kul. Er spoileren bak orginal? Kan ikke huske å ha sett spoiler bak på F36 før. :-)

Spoiler er nok ikkje orginal. Om det er orginal performance eller ikkje er eg usikker på. Der e noe performance å noe som er fra andre plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lekker bil :)

Hvordan er den å kjøre med senken? 

Er den irriterende lav eller fin dailyhøyde?

Vurderer å senke min for utseende sin del, men vil ikke gjøre den "ubrukelig" :på

 

Hvis du vil tune og fortsatt ha garanti så kan du få kjøpe en ESS E-Tronic  hos meg for en billig penge. Øker til ca 215hk og er usporbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frode D skrev:

Denne var flott! Grattis :)

Hadde vært kult med sort innmat i frontlyktene slik som LCI har, siden den er gjennomført med mørke detaljer 8)

Veit ikkje om eg har lyst å tukle med adaptive LED lys men eg Skjønna Ka du meina😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...