Gå til innhold

BMW M2 2018 lci


Anbefalte innlegg

Hei.

Bestilte meg en helt ny M2 for stund tilbake og idag ankom den Bergen.

Når jeg bestilte bilen falt valget på Manuel gir og fargen  Long beach blue, disse bilene har veldig mye standard så det er ikke så mye mer utstyr du kan hive på di, men litt ble det nå. 

Får den utlevert på onsdag og gleder meg som en unge.

 

IMG_1710.JPG

IMG_1706.JPG

IMG_1707.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbake meldinger, er vel ca 1,5 år siden jeg solgte min e46 M3 så det skal bli kjekt og komme seg i en M bil igjen. 

Når det gjelder planer for bil så har jeg lyst på eksos. 

Jeg har også lyst på sorte nyrer. 

Ellers så har jeg tenkt og kose meg masse med bilen, har lyst på en tur til Nurburgring til våren, vært der et par ganger og syns det er helt konge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk så grådig lyst på en slik bil jeg, selv om jeg nett har fått kjøpt fin bil selv. Men budsjettmessig så ligger denne på et drømmenivå 8) og måtte vært bil nr2 grunnet behov for plass. 

Håper du fortsetter å oppdatere, inkl MASSE bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forstår, ligger mye hard arbeid bak for og kunne kjøpe en slik bil, nå har jeg en firma bil (Ford Transit connect om noen lurte) så bilen kommer ikke til å bli brukt i det daglige, jeg fikk pris av BMW på originale felger med vinter dekk og satte mild sagt kaffen i halsen av prisen. Så jeg gikk for noen uoriginale 19" med pigg frie vinter dekk Hehe blir spennende og få på bilen. 

IMG_1663.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...