Gå til innhold

BMW M2 2018 lci


Anbefalte innlegg

Såg bilde av levering på Facebook. :) Grattis igjen!

Vet ikke om du har tenkt på det, men hvis du vil bytte ut refleksene på bakfanger så får man kjøpt "gitter" som er likt som i frontfanger. Syns det gjør mye med hekken. :) https://burkhart-engineering.com/54361en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fått på vinterdekkene nå, desverre så passet ikke felgene over bremsene . Så jeg fikk Montert dekkene på original hjulene, Like greit. Så da har jeg til april til å finne nye felger, om noen har eller vet om noen som har er sett med originale M3 felger i 19* så er jeg interessert. 

 

Hadde en liten kjøretur idag hvor jeg tok noen bilder,  jeg er ingen fotograf men gjør allikevel et forsøk🙂 

 

 

46095DCC-978A-4CFB-BDF5-F862E3FF5E9E.jpeg

55B11CB7-568B-4047-9627-DAE13C7E3EB5.jpeg

15BBBCAC-29E9-4272-BE4C-220D416AE3B6.jpeg

D6853656-F42A-4AB2-98BA-2E10B460EBDF.jpeg

A4DD800D-57DE-47E1-9281-E9438DABECBB.jpeg

0B05969D-5B6D-430D-B2D5-046930FD75D3.jpeg

E48C6483-5956-4A6A-BEB8-CD536DAABF06.jpeg

9B01DD2E-5A71-4E3E-A2AD-94964FCDDF31.jpeg

585D7ED7-3692-40AD-B083-74BD8699AEC9.jpeg

FA85EA4C-813A-4719-8DDF-2B06825AD214.jpeg

7F838208-CF58-4F69-AD1E-9114B9A84F41.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder!

Bare forsikre deg om at felgene tåler å bli brukt på vinteren med hensyn til salting og lignende. Er vel maskinert front på disse om jeg husker riktig, og da er det fort for å korrodere. Jeg kjøpte meg et sett med tilsvarende felger (replica riktignok), men da tok det knapt et år før det var korrosjon på eikene der det var maskinert. Mulig de originale er av bedre kvalitet sådan, men ta en ekstra sjekk på dette så du slipper å gå på en kjedelig overraskelse :) 

Har du noen planer for bilen, for eksempel sort blank grill, foliering av kromdetaljer, lakkering av diffuser eller bytte refleksene bak noe i bilens farge eller sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil, gratulerer så mye 👍 Skal man tro motorpressen så er dette en av de beste og kuleste bilene man kan kjøpe i dag 😀 Her tenker jeg du kunner til å få mange smiles per miles i årene fremover, skikkelig lekebil dette. 

Det har jo blitt en trend med at folk i hele landet skal ha ZZ og BT skilter, en trend jeg synes er tullete. Man skal ha den bokstav kombinasjonen fra der man bor. MEN...dere som har SV skilter i distriktet deres burde gjøre ett unntak og bestille ZZ, BT eller ett personlig bilskilt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Walkabout skrev:

Flotte bilder!

Bare forsikre deg om at felgene tåler å bli brukt på vinteren med hensyn til salting og lignende. Er vel maskinert front på disse om jeg husker riktig, og da er det fort for å korrodere. Jeg kjøpte meg et sett med tilsvarende felger (replica riktignok), men da tok det knapt et år før det var korrosjon på eikene der det var maskinert. Mulig de originale er av bedre kvalitet sådan, men ta en ekstra sjekk på dette så du slipper å gå på en kjedelig overraskelse :) 

Har du noen planer for bilen, for eksempel sort blank grill, foliering av kromdetaljer, lakkering av diffuser eller bytte refleksene bak noe i bilens farge eller sort?

Skal passe på felgene 🙂.jeg skal vertfall bytte eller mulig jeg folierer refleksene sorte, ellers tar jeg det på sikt, er veldig fornøyd med hvordan bilen ser ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Fantastisk bil, gratulerer så mye 👍 Skal man tro motorpressen så er dette en av de beste og kuleste bilene man kan kjøpe i dag 😀 Her tenker jeg du kunner til å få mange smiles per miles i årene fremover, skikkelig lekebil dette. 

Det har jo blitt en trend med at folk i hele landet skal ha ZZ og BT skilter, en trend jeg synes er tullete. Man skal ha den bokstav kombinasjonen fra der man bor. MEN...dere som har SV skilter i distriktet deres burde gjøre ett unntak og bestille ZZ, BT eller ett personlig bilskilt 😉

Takk for det. Skal være ærlig og si jeg ikke har tenkt så mye på disse bokstavene men du har et poeng Hehe litt seint nå desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...