Gå til innhold

m57d30 tikkelyd


jorstad
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, sliter med en stygg tikkelyd i min m57d30 som står i en e53 x5. har hatt lyden nå over ganske så lang tid. minner meg veldig om den som dere hører på youtube filmen. har vert på brages og gsbildeler. ingen av de hadde hørt noe lignende lyd før, så begge plassene vil du bare bytte motor med en gang. Har nå kjør 40 000km med lyden der. prøvd det meste. Bruker ikke noe vann, olje eller noe annet. har byttet kobbertettningene på injektorer, vert av med toppdekslet. er ikke hydrauliske ventil løftere på denne motoren. Lyden føler turtallet. høres bedre under ifra en oven ifra. byttet alle injctorer. Prøvd og byttet olje, demontert vakuumpompen og så startet bilen. lyden er der fortsatt. lest ut feilkoder på moder. har kunn en inaktiv feil på gløderelet. dette kan det ikke vere heller. alt ser greit ut rundt motor også. Bilen går ikke noe dårligere heller, håper det er noen som virkelig har peiling på disse m57d30 som kan hjelpe meg der ut. Kunne tenke meg og få det fikset da dette er litt flaut og kjøre med :-D

LINK TIL YOUTUBE FILMEN UNDER

m57d30 tikkelyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...