Gå til innhold

Bmw f30


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer og montere senkefjærer på bilen min. Er det noen som har tips til hva jeg burde gå for? Eneste jeg vil er og få bilen litt lavere, siden den er litt for høy som den er nå. Tåler orginaldemperene senkefjærer uten at det blir noe skade over tid?

 

Mvh. Vegard 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt H&R på stortsett alle bilene mine når det er snakk om kun fjærer. Veldig fornøyd med det. Senker passe, ikke for stivt og ikke for dyrt. Det er mange alternativer, AC Schnitzer er anerkjent, og noe mykere enn H&R sitt (mener jeg å huske), men ligger litt over prismessig. Eibach leverer vel fortsatt senkefjærer, har aldri testet disse selv, men vet mange liker Eibach.. Så har du alle disse billigmerkene.. JOM, AP, Autoxxxx som jeg ville styrt lett unna.

Demperne skal det gå fint med, ingen av produsentene over senker så mye at dempern bunner og du får lekkasje. Men når det er sagt, så vil du nok korte ned på levetida noe. Beste er coilover, men da snakker du annen pris.

Mitt tips, H&R, ACS eller Eibach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt AC Schnitzer fjærer til vår bil(fikk tak i bittelitt brukt til en god pris) - ikke montert enda. Ellers hadde jeg nok gått for Eibach da de skal være nærmest originalt på stivhet. De har rabatt i nettbutikken nå tror jeg. Kommer til å montere på originale dempere, da det er de fjærene er lagd for.

PS: Det er noe billigere å kjøpe ACS fra Rossiters i UK.

Så tipset er det samme som ovenfor her; H&R, ACS eller Eibach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...