Gå til innhold

e39 525d 2002 radiatorlokk, hvor er det?


sondre
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er blind, men hvor er radiatolokk på denne?

Har planer om å fylle på radiator sealing (tror det er en liten lekkasje et sted), og der står det at man IKKE må gjøre det i ekspansjonstanken, så derfor lurer jeg på om og hvor radiatorlokket er på denne bilen...

EDIT: Ser BilExtra har en som kan puttes i Ekspansjonstanken, kanskje gå for den istedet: http://bilxtra.no/rislone-head-gasket-fix ?

EDIT 2: Går jeg i delekatalogen så kalles lokket på ekspansjonstanken for Radiatorlokk - Radiatorlokk 1,4 Bar (Original)17137639023

Betyr det at jeg kan putt remedier der som ikke skal i ekspansjonstank, men i radiator uten at det blir problemer?

Endret av sondre
fant ett alternativ og litt mer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det av og til kommer hvit røyk ut eksosen ved fullt gasspådrag, som oftest bare svart røyk. ingenting i olje som antyder at det er annet enn olje. Fylte på en snau liter kjølevæske her om dagen (har ikke etterfylt på ett år etter fiksing av Webasto for et år siden). 

Er begrenset verdi på bilen, så hvor stor kostnad jeg er villig til å koste på er jeg usikker på. straks er det EU kontoll også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bare kaster bort penger med de greiene der. Det er litt som å pisse i buksa for å holde seg varm en vinterdag. Hvis du er på lavbudsjett få tak alternative/brukte deler. Men fiks feilen. Du vil uansett måtte bytte det som er røket, og da kunne du like godt ha spylt de 400 kronene for Gasket Fix, ned i do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...