Gå til innhold

BMW E46 diagnose/programmering


Gibralfaro
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2004 320Ci E46 cab. Jeg har kjøpt en ODB-adapter som heter Albabkc, og lastet ned en app som heter EOBD-Facile. Der får jeg opp en feilkode P1620 "Cooling thermostat control circuit - signal high". Betyr dette at det er noe galt med termostaten?

Finnes det noen måter hvor man får tilgang til enkle programmeringer via denne tilkoblingen? Tenker da hovedsaklig på programmeringer av lys, alarm og tak (cab). Ønsker først og fremst å kunne fjernstyre taket via keyfoben. Hvis jeg ikke kan gjøre det via denne tilkoblingen, hva trenger jeg?

Jeg er også på jakt etter en stereo til denne bilen, gjerne noe med stor touchskjerm, GPS, kanskje Android-basert, og med muligheten for å kunne kjøre diagnoser, og eventuelt programmeringer fra. Finnes det noe sånt?

Har forsøkt å Google i noen uker, men sliter med å forstå resultatene jeg finner, så håper noen her sitter med gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 2din spiller så hadde jeg handlet nye eonon spilleren med Octa core, android og 2gb ram, er mulig å installere noen apper til å lese ut live data på den, via Bluetooth koblet til obd porten, men ikke noe jeg ville ha anbefalt. Alt av programmering ville jeg brukt NCS eller ista p til. Carly til e46 har jeg kamerater som aldri har fått det til å fungere noe særlig bra. Må hvert fall kjøres gjennom kabel på e46, da Bluetooth  via carly ikke funker så bra på den modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...