Gå til innhold

BMW E39 528i Prosjekt nr 1


Bmwm3e301987
 Share

Anbefalte innlegg

Halla folkens! Har nå bestemt for og satse alt på å få denne bilen i topp stand. Kjøpte i Juni ein Bmw e39 528i steptronic for ein god pris, den har nå stått ganske rolig i løpet av desse månedene. Bilen skulle vert på eu kontroll i slutten av august, men har enda ikke fått ordna alt som trengs. Var en del feilkoder og retning/funksjon på lys som var av problemene på EU, mangler til nå bare spylervæskepumpe til vinduet, og den sensoren under setene til airbagen. Etter dette håper jeg bilen kommer gjennom EU og at eg kan begynne med alt annet som kanskje EU kontrollørene er så glad i. Skal hvertfall etter EU på den lille kosmetiske rusta rundt på bilen. Det er ubetydelig lite, men er greit og ta det før det blir værre. Så skal eg innvestere i eit TA technicx coilovers, veit enda ikkje om det blir med senkeskåler, men syns ikkje e39 skal være smellt helt i bakken. så tenker en 5-7 cm overfor bakken XD. Så har eg lyst til å få meg eit effektanlegg, med M fanger og M5 diffuser. så har eg bestilt carbonfiber folie til og trekke om interiørlistene. Blir vell 18års bil om noen år forhåpentligvis ;)
Håper mange tar seg tid til å følge denne tråden, 
legger til eit bilde av bilen sånn den står nå;)

22686747_1019093058231644_673462518_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...