Gå til innhold

Spørsmål ang. E46 Fangere


Boerrejr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har en 2004 mod coupe E46, og skal skaffe en fram fanger til den. så jeg har noen spørsmål angående hvordan fangere som passer og ikke. Er det slik at du ikke kan sette på en M-Tech 2 fanger som har stått på sedan på en coupe osv.. Har hørt at det er forskjell på festene på de forskjellige E46 typene.

IMG_0602.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marius2002 skrev:

Stemmer. Går du på realoem.com, ser du også at delenummer er forskjellig på sedan og coupe M-Tech II frontfanger.

Vet du av noen andre plasser en GS de selger M-Tech 2 fanger for coupe? Har vært litt inn å sjekka på Trolltuning, men ser ut som de kun har til sedan, med plast list på toppen av fangern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS har til coupe om du ser i ETK-katalogen :) Ellers så kan du se på www.koed.no og www.schmiedmann.no.

GS har også uoriginal M-Tech II look-a-like fanger til 2 dørs(coupe)

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e46-coupe-318cim43/tilbehor-spoilere_stotfangere-front-front_fanger_spoiler/stotfanger_fram_e_46_2_dors_m_tech_ii__ste46_7_6008__938214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festene passer overens. Men coupe har noen mm breiere fanger, samt annen utforming på hjørnene pga det er annen utforing i hjørnene på framskjermene.

Har hatt coupe m-tech2 fanger på min tidligere sedan, det ser greit ut, men passformen er 90% kontra 100% hvis du kjøper en fanger til sedan :) Lykke til.

post-65829-0-49983300-1410221491.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nyheim skrev:

Festene passer overens. Men coupe har noen mm breiere fanger, samt annen utforming på hjørnene pga det er annen utforing i hjørnene på framskjermene.

Har hatt coupe m-tech2 fanger på min tidligere sedan, det ser greit ut, men passformen er 90% kontra 100% hvis du kjøper en fanger til sedan :) Lykke til.

post-65829-0-49983300-1410221491.jpg

Ser ut som jeg blir å bestille en m3 fanger fra troll tuning, står at de skal passe coupe og cab 01-05. Krysser fingra for at den passer greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...