Gå til innhold

BMW F20 125i | Sleeper


håk
 Share

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, papertiger skrev:

Såg veldig bra ut, kan bli en kjekk tur! Jeg hadde nok lagt inn en runde i Toscana etter en ekstremt kjekk opplevelse i de områdene og på de veiene tidligere i høst. I tillegg hadde jeg nok tatt turen innom Haag og Scheveningen i Nederland framfor Amsterdam, liker godt atmosfæren på disse stedene.

Vi skal besøke en venninne som bor i Amsterdam, derfor dette er siste stopp på veien. Godt tips med toscana, kunne da dratt innom Pisa i samme slengen. Men så øker distansen med 750km også, og man risikerer kanskje vel mye tid i bilen (for damas skyld)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ahj skrev:

Jeg ville tatt en tur innom Mosel eller rhindalen. Kjempe fint der, med mye historie og mye gode viner der ;) 

Moselle er jo rett ved Nancy et sted som ble valgt fordi det er midt mellom Como og Amsterdam, kan like godt dra innom Moselle igrunn :) Takk for tipset

 

Prøver også å holde meg utenfor de største byene som Milan, Zurich og kanksje Luxembourg City(?). Dette skal være en avslappende ferie, ikke byferie..!

Endret av håk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, håk skrev:

Moselle er jo rett ved Nancy et sted som ble valgt fordi det er midt mellom Como og Amsterdam, kan like godt dra innom Moselle igrunn :) Takk for tipset

 

Prøver også å holde meg utenfor de største byene som Milan, Zurich og kanksje Luxembourg City(?). Dette skal være en avslappende ferie, ikke byferie..!

Ble en skriveleif der gitt. Mente Moseldalen i tyskland, kjempe koselige så små steder :) 

Har selv vært på titalls bilferier i europa og synes det mer mye bedre uten å ta turer innom storbyer. Beste plassene har vært de små landsbyene i tyskland og i alpene. Koselig og kjempe hyggelige mennesker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, håk skrev:

Vi skal besøke en venninne som bor i Amsterdam, derfor dette er siste stopp på veien. Godt tips med toscana, kunne da dratt innom Pisa i samme slengen. Men så øker distansen med 750km også, og man risikerer kanskje vel mye tid i bilen (for damas skyld)

Vi kjørte fra Bologna, sørvestover til Lucca, videre til Larciano for overnatting. Så kjørte vi dagen etterpå til Montalcino hvor vi bodde på et gammelt slott (finnes flust av disse i dette vanvittig fine området), med et stopp innom vakre Siena på veien. Kjørte mye på landeveier, lite på motorvei. Kjørte litt rundt i Montalcino-området et par dager med samme base som utgangspunkt, og kjørte deretter opp til Bologna igjen for å ta fly hjem. Mye av denne strekningen på Autostrada. Det tok ikke mer enn 4 timer fra Montalcino til Bologna med litt omkjøring og kø, så det er ikke så store avstander her. Var ikke innom verken Pisa, Firenze, Grosseto eller Cinque Terre-byene, det blir for mye å nå over på de få dagene vi var i området. Brukte litt tid i Bologna siste dagen, absolutt en by verdt å besøke! Mange sier Pisa skuffer litt, men det er vel helt individuelt som så mye annet. Skulle jeg kommet med tips basert på erfaring for en avslappende tur i Toscana vil det være å få med seg:
Bologna, Siena og Montalcino-området. Ekstremt mye god mat, nydelig natur og fantastiske kjøreveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fet F20 :) Sykt god den 2 literen, som jeg selv skulle ønske jeg har :P 

 

Angående H&R senk så har jeg 35mm all round på min og det er helt greit!

Og om du trenger litt inspirasjon, så kan du jo sjekke ut tråden min ;) (Har enda noen bilder jeg må endre fra pb til imageshack) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Runey skrev:

Grattis med fet F20 :) Sykt god den 2 literen, som jeg selv skulle ønske jeg har :P 

 

Angående H&R senk så har jeg 35mm all round på min og det er helt greit!

Og om du trenger litt inspirasjon, så kan du jo sjekke ut tråden min ;) (Har enda noen bilder jeg må endre fra pb til imageshack) 

Supert! Det skal jeg gjøre..! Ikke så fet som din, men tenker å holde den relativt anonym

Ser at nesten ingen av bildene kommer opp hos meg, pga noe problem med photobucket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, håk skrev:

Supert! Det skal jeg gjøre..! Ikke så fet som din, men tenker å holde den relativt anonym

Ser at nesten ingen av bildene kommer opp hos meg, pga noe problem med photobucket...

Kult med sleeper look og!! 

Ja pb endret vilkårene sine og rotet til masse tråder i år, og siden jeg er her og på dcn har jeg ligget litt på latsiden med oppdateringer og slikt her -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Runey skrev:

Kult med sleeper look og!! 

Ja pb endret vilkårene sine og rotet til masse tråder i år, og siden jeg er her og på dcn har jeg ligget litt på latsiden med oppdateringer og slikt her -_-

Aha, jeg er også på DCN, fikk en S&S på 911'en min fra en kar der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, håk skrev:

Kunne du lagt ut et bilde her med og uten senken fra siden?

Klart jeg kan ;) Men min bil har og m-sport så den er hakket lavere en vanlig 1er.

Var de beste sammenligningsbildene jeg fant i farten, eneste som er med 35mm er at jeg føler den kunne vært litt lavere bak!

ifC5ep.jpg

OqHWOD.jpg
iN5rah.jpg

 

pokVOocpj

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...