Gå til innhold

dynamon til m62 øk asap


Clutch
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en slik dynamo som vurderes solgt. Tror den ikke er så gammel, for lageret kjennes mykt og fint ut. Prisen er i så fall 1.500 kr. Disse er dyre å kjøpe nye, og ikke lette å få tak i brukt.

Ta kontakt på 92226544 omgående hvis dette skal ordnes raskt. En bekjent som kjører transport til Østlandet kan ta med dynamoen og han er i Stavanger nå. Men han må få beskjed innen rett over kl 10. Da har du den i kveld. Tipper transporten koster 200 til 250 kr.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eirik Viste skrev:

Hei. Jeg har en slik dynamo som vurderes solgt. Tror den ikke er så gammel, for lageret kjennes mykt og fint ut. Prisen er i så fall 1.500 kr. Disse er dyre å kjøpe nye, og ikke lette å få tak i brukt.

Ta kontakt på 92226544 omgående hvis dette skal ordnes raskt. En bekjent som kjører transport til Østlandet kan ta med dynamoen og han er i Stavanger nå. Men han må få beskjed innen rett over kl 10. Da har du den i kveld. Tipper transporten koster 200 til 250 kr.

Hilsen Eirik.

er denne vann avkjølt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster 170 kr med Posten. Dynamoen befinner seg i Stavanger.

Min bekjente snakket om å dra østover i morgen og da har du dynamoen tidlig kveld regner jeg med. Har nevnt at han får 200 kr for å levere den til en plass som passer begge to. Jeg må få bekreftet i dag at den nye motoren jeg skal kjøpe har dynamo. Hvis ikke beholder jeg min egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eirik Viste skrev:

Det koster 170 kr med Posten. Dynamoen befinner seg i Stavanger.

Min bekjente snakket om å dra østover i morgen og da har du dynamoen tidlig kveld regner jeg med. Har nevnt at han får 200 kr for å levere den til en plass som passer begge to. Jeg må få bekreftet i dag at den nye motoren jeg skal kjøpe har dynamo. Hvis ikke beholder jeg min egen.

hvis du selger den, så kjøper jeg. 

trenger bilen fortest mulig tilbake på veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed nettopp at han drar østover utpå dagen i morgen. Jeg venter på svar fra han som selger den andre motoren som jeg skal kjøpe. Men er ganske sikker på at dynamoen følger med når han har skrevet at komplett motor selges.

Jeg har en jobb å gjøre ferdig utover kvelden og drar straks av gårde. Det hadde vært fint om du kontakter meg på 92226544. Det gjør ting lettere når jeg skal videresende detaljer til sjåføren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...