Gå til innhold

540i/6 individual reddes fra Hugger’n


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Eu ,det blir vel godt og ha den i boks :)

Hadde jeg vært forrige eier av denne bilen ,hadde jeg blitt glad av å se hvordan denne har blitt Liffi :)

Igjen ,du er flink og forresten takk for tlf hjelp,fikk av setene som sagt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fanger på, prøve skilt på og igrunn klar for eu i morgen .. meeeen så begynte den å fjuske å tulle på prøveturen 🧐 ut med plugger i morgen å sjekke litt. Mistenker lambda eller no tull.

 

hadde lignende problemer på en 540ia jeg hadde i fjor

5DD3BE4D-AFAE-47B2-B6B1-ED93022301D0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det veit jeg ikke 🤔 mye mulig. Gammle 540’n du tenker på?

 Fant jo gammel tråd om den hvite donorbilen hehe.. den var faktisk veldig bra på sin tid

liten oppgradering men også en viktig en ligger klar

C05C80EB-DD82-4D49-ABCF-7534C2FEBEFB.thumb.jpeg.7d0c44c22df4e37276ef439976172d8a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell... da virker det som en annen heldig kar får muligheten til å fullføre denne. Mitt mål er nådd! Bilen slapp huggeren å er oppe og går :) 

M5’n må prioriteres nå så da går denne billig til en ny eier da tiden min ikke strekker til. La den ut på E34 Norge på facebook å ila 40min var håndpenger motatt. La den billig for da kan evt kjøper gjøre et kupp samt ha penger til å få en fin bil uten å gå i tap på sikt :) 

så Onsdag blir bilen hentet, litt vermodig kjenner jeg men har ikke tiden lenger til å få den 100. Ikle uten at M5’n må stå over enda en sessong, å det er uaktuelt! 

A9F1B572-1111-47AD-BC94-CE62727EEB9D.thumb.png.7c9b90624492194af3534878045e11f0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist ja men også litt godt :) må tenke på kostnader når man selger en slik bil. Her er det ikke mye fortjeneste men det var eller ikke målet og tjene store penger her! 

ja Tore ny eier skal ta lakk å få den pen :) fortsetter på det jeg ikke rekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...