Gå til innhold

Dårlige fjernlys 320D


ThomasHT
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte i sommer en 320D 2013 modell og har egentlig vært storfornøyd med den sålangt, men har kommet over det at fjernlysene er veldig dårlige. 

Hadde bilen på verksted for å bytte pærer på onsdag og kom hjem fra jobb for å prøve og se om det var noen forskjell, noe det ikke var. 

Syntes det er litt rart at det skal være såpass dårlige fjernlys på en relativt ny bil. Noen som har noen ideer? Har sett at lykteglasset er litt ripete, men ikke veldig. Har også lurt på om lysene mulig er feiljustere, men om noen andre har noen andre ideer så hadde det vært fint. Er ikke like gøy å kjøre i mørket når man har veldig dårlige fjernlys.

 

Ble satt inn H7 pærer og bilen har gått 55.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye man kan gjøre med det. Det kan jo hende lysene er feil innstilt, ville tatt en sjekk på verksted. Der har de jo tabeller og % og ditt og datt så det blir helt 100%.
Jeg ville også kjøpt dyre OSRAM eller Phillips pærer på nett, enn for eks. pærer fra biltema, bilxtra, bensinstasjoner osv. Det er faktisk natt og dag forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Reef89 skrev:

Ikke så mye man kan gjøre med det. Det kan jo hende lysene er feil innstilt, ville tatt en sjekk på verksted. Der har de jo tabeller og % og ditt og datt så det blir helt 100%.
Jeg ville også kjøpt dyre OSRAM eller Phillips pærer på nett, enn for eks. pærer fra biltema, bilxtra, bensinstasjoner osv. Det er faktisk natt og dag forskjell.

Tenkte å ta en tur på mekonomen imorgen å høre. Har du en link til pærene du anbefaller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...