Gå til innhold

Koding E38 - HJELP!


Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp ifb. med koding av en 2001 E38 730D. Har satt inn LED kit i fulltlys fra egilverne, disse lyser veldig bra men abre er at de blinker når fulltlys ikke er i bruk, er vel kaldsjekken... Ønsket å få kodet dette bort, samt få kodet inn USblink...

Har BMW Scanner 1.4.0, og det som skjer når jeg kobler denne til kontakten i motorrommet så får jeg ikke kontakt med hverken IKE eller DWS. Men synes det var rart for var bare 9kontakter i 20pin støpselet? stemmer dette at ikke fler er i bruk? Synes det også er rart at jeg ikke har OBD2 på facelift, men finner den ikke på angitt plassering i midten ved koppholder. Har også idag tatt ut spiller for å se om den var bak der, men inget hell. 

Trenger sårt hjelp! :) 

59f5da5e04141_lastned(1).png.57f08ef1be91d0463e5e0f7d431fada6.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lagunilla skrev:

Obd kontakta er på venste side, skal være et sted ved sparkepanelet på førersiden.

Enten er jeg blind eller så vet jeg ikke, har lett på begge sider. Både ved panserspak, sparkeplate, hanskerom.

Finner ingen OBD :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Designer skrev:

Enten er jeg blind eller så vet jeg ikke, har lett på begge sider. Både ved panserspak, sparkeplate, hanskerom.

Finner ingen OBD :( 

Men har du demontert dekselet/platen over pedalene?  Jeg måtte det og kontakten lå bak. Usikker på hvilken modell det var men. Vært samme på E46 og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Reef89 skrev:

Men har du demontert dekselet/platen over pedalene?  Jeg måtte det og kontakten lå bak. Usikker på hvilken modell det var men. Vært samme på E46 og. 

Nei det har jeg ikke, kanskje den er bak der? skal ta også gjøre det idag, rart å gjemme den slik da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Designer skrev:

Nei det har jeg ikke, kanskje den er bak der? skal ta også gjøre det idag, rart å gjemme den slik da? 

Jeg er ikke 100% sikker at den er der, men har opplved det før. Uansett verd å ta en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, space-ace skrev:

nyskjerrig - hvordan lyser de pærene? 

De lyser bra, god erstatning for bedre lys uten mye jobb. :) Kommer jo med engang i motsetning til ettermarkeds Xenon. Eneste som irriterrer er som sagt kaldsjekk slik at de blinker iblant når de ikke er i bruk. Men satser på at jeg får til koding så blir det helt topp. 3års garanti å hos egilverne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det var ingen ting under dekslet ved pedaler, ei heller under sigarettbeholder, ei ved hanskerom, ei i hanskerom...

Tror ikke det finnes OBD2 på min jeg nå, vet hverfall ikke hvor jeg skal leite lenger :P:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...