Gå til innhold

Felgforslag E46 coupe facelift


 Share

Anbefalte innlegg

Halloen, har en 04 mod 318ci med noen e9x(?) felger stående på, og orginalt m-tech understell. Tenker å få på noe grommere felger og coilovers etterhvert, da jeg er sånn passe lei disse hjula :P Men er veldig usikker på hva som vil se bra ut på akkurat denne modellen i denne fargen.. noen med forslag på felger og senk, og evt andre ting som kan gjøres? :-) Tenker ikke å bruke så veeldig mye på bilen mtp. at det er en 318, menmen

IMG_0266.thumb.JPG.930e06a924b8eeb89cc17008006c37c7.JPGIMG_0432.thumb.JPG.c33a5753c6b69d7d0df39caefa9b642b.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 er en bil som kler veldig mange felgtyper. Jeg er av den kjedelige typen og foretrekker originale BMW-felger for å kjøre safe, jeg eier ikke fantasi. Det er mye å velge mellom på markedet ellers også, og typen som @Slavearbeider'n over her er ingenting annet enn lekkert(!!). Ellers trenger du ikke gjøre noe som helst med bilen annet enn senk og felger som du nevner, den er veldig pen med M-Tech II og jeg likte forresten felgene du er lei av. :D 

BMW Style 68 og BMW Style 72 er ihvertfall sikre vinnere, førstnevnte er M-Sport og sistnevnte er Clubsport-felgene. Du finner disse brukt "hele tiden" på finn.no. Mulig de er oppbrukt og kjedelige, men det synes ikke jeg. :beer: 
M3 CSL-felger er også veldig kledelig på E46 coupe, originale er veldig dyr(sikkert feil innpress osv. fra M3 til standard coupe), men kopifelger finner du overalt på nettet og kanskje til og med i en katalog hos din lokale dekksjappe. Ellers har GS noen greie felger: GS-IFG2, GS IFG4, GS Privilege og GS Retro. Kvaliteten er så som så, men på lik linje med tilsvarende replicafelger fra andre plasser.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...