Daniel.

Daniel sin E90 325d LCI | Alt går til helvete.

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Frode D skrev:

Spacerene tok ikke lange tiden før var her. Blir bra når du får krysset av alt på listen. 😎

Nei skal ikke klage på leveringstiden mtp at de kommer fra USA :D

Ja satser på det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 minutter siden, sveigis skrev:

Godt å se du styrer med den igjen .

Sånn en bil fortjener det :).

x5 felg ,det blir spennende Daniel .

Føler ikke jeg har gjort noe annet en å styre med den jeg :P

Ja, kan ikke la en sånn bil forfalle.

Blir nok pent det ja. Ikke noe ny kombinasjon akkurat, mange som kjører med det. Men det passer i hvertfall lommeboken min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjedelig oppdatering så tråden ikke dør helt ut igjen :) Fikk omsider fingen ut å begynte med å fjerne solfilmen på framdørene. Brukte varmepistol, label-off (sitrusrens), en skrape til å skrape av lim, og en klut til å gnikke vekk lim med hjelp av sitrusrensen.

Tror egentlig det vanskeligste var å faktisk få tak i filmen sånn at jeg kunne begynne å dra den av. Begynte som forventet med at jeg kun fikk av 2 små flak som dere ser i høyre hjørne :P Men kom seg etterhvert.

01.thumb.png.9e7389f10b8e92edba07239f4d580f92.png

Etter litt mer varme og "tålmodighet" var filmen av.

02.thumb.png.a4c2cde93dd6e86c9b3549f0a1978a79.png

Dette er altså før (er ikke samme dør men, dere skjønner greien).

03.thumb.png.3d359c4209f7d1fecf268cfe5e94c02e.png

Her er ferdig produkt på den døren jeg holdt på med. Gikk lei, så tar førerdøren i morgen :)

04.thumb.png.d520dfed6ed5aed5edd2f66d11164ac1.png

Ganske sikker på at jeg fikk vekk alt av lim, så får si meg fornøyd med mitt første forsøk på å fjerne solfilm :lol:

Litt kjipt, ser mye finere ut når det er sot hele veien fram, men er det ikke lov så er det ikke lov......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mer tydelig bilde av LED pærene :P Blir ikke mye bedre med mobil i hvertfall.

E90_LED.thumb.png.4d4f65a3ad46912dc877c5aca11e25a6.png

Neste uke blir det først en tur på Micropaint, deretter verksted for bytte av svinghjul (+ clutchkit) og motorolje :)

Har sånn halvveis bestemt meg for farge på felgene. En jeg ikke tror noen har hatt på felger før, så kan bli pent, eller full katastrofe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er å får steinsprut og sånt lakkert i dag/morgen, og en kompis har hentet felgene å tatt de med på jobben sin så de kan bli lakkert. Så får vi se hvordan det blir 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et godt bevis på at det ikke finnes et snev av HELL hos meg.

Hentet bilen på MPS, oi! Der lyste ladelampen. Etter en titt i motorrom så jeg at multireimen lå der som et slakt. Joda, viste seg at ene løpehjulet med bolt har knekt TVERS av. Mens den var hos MPS. Hvordan kan det ha skjedd.

Skulle opp på verksted, men så langt kom jeg ikke..
20180620_130557.thumb.png.dd32a0b0a4f4ec2d10804cb04f886cf9.png

Nei, ikke min feil. Dessverre ser dette ut til å bli en ekstremt tungvindt sak pga motpartens oppførsel m.m.

Så ja. Nå er jeg offisielt drittlei bil.

Jævlig mas om å lage tråd osv osv men ingen som gidd å følge med :applause:

Endret av Daniel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå